About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Tuesday, July 1, 2008

minggu MSK..





walaupon minggu suai kenal(MSK) ni dah 6 bulan berlalu,tapi rasanya mcm baru semalam aku datang menimba ilmu di poli 2 dan melalui MSK 2..alih2 skrg dah nak masuk sem 2 dh..huh! mmg seksa gle time minggu 2..sabar je la,kol 5 dh kejut suh bangun pas2 berkumpul,dengar dyorang membebel dekat 1 jam..mcm2 lagi la..kena dera,tido kol 1..pe2 pon ni semua pengalaman untuk kiteorg terus kuat melalui kehidupan di politeknik ni..alhamdulillah,setelah 1 sem berada di sana aku semakin dapat menyesuaikan diri dengan keadaan dan suasana di sana..maklumlah ulu la katakan...

perihal roomate2 ku..sem 1..



ini la antara muka2 terawal yang aku kenal..sapa lg..roomate2 aku la..atas dari kiri 2 nad,rara n waty,yg duduk dr kiri nonet,aku n ina..sebelum mendaftar 2 cuak ar jugak,camne la perangai,ragam n rupa roomate2 aku ni,,first time aku masuk dalam bilik semua malu2,,tunduk je kepala 2..wat hal masing2..hahaha..bila dah beberapa jam bersama baru r tau yang depa ni peramah n hingaq semuanya..masing2 1 kepala...aku paling rapat ngan nonet la,sampai ada owg tegur kiteowg cam kembar..haha..cam kembar kew???nad plak mmbr yg paling aku suke,dy sanggup berkorban untuk kawan2 dy,,sampai dy sanggup turun sg besar nak belikan aku mangga..thanks nad,,aku x kan lupe jasa ko 2..waty plak cam kakak aku,huhu..dy mmg rajin sgt melayan kiteowg..masak kan meggi,watkan air,suapkan nasi mcm2 la..rara??mmbr aku yg sangat x pernah berkira,walaupon nampak dy ni cam sombong tp leh tahan jugak gile2 dy 2...ina plak aku anggap cam kakak,sbb dy ngan rara sebaya 20 tahun..dalam bilik 2 aku la yang paling bongsu,sebab 2 la aku agak manja n ngada2 skit...haha..=)