About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Wednesday, December 31, 2008

AZAM 2008 YANG BELOM TERCAPAI..

1.nak kuruskan badan

-macam mane nak kurus,kalo asyik2 lapa jew,adoi..akan aku usaha sekurang2 nye turun 5 kg pada tahun 2009.

2.tumpu n fokus 101% dlm kelas

- sem 2 ni aku banyak main dlm kelas,hehe..lecture mengajar kat sepan kteorg mengajar plak kat blkg..adoi..tahun 2009 ni aku harap dapat kekalkan 3 pointer ke atas.

3.x melengah2kan solat

-suke melambat2kan solat.semoga aku dapat perbaiki dan banyak muhasabah diri lg.

4.menjadi seorng manusia yg lebih bersbar

-ni je stu2 perangai yg x dpt ku ubah..ble nak ubah pon x tau la...

5.aku nak jmpe balik mbr2 lama aku..

-aku rindu kat korang weyh..harap2 x terlambat la nak jmpe korang ek..

6.sem 3 & 4 aku nak dptkan akj

-harap2 semangat aku ni x sehangat2 taik ayam..lalalala

happy new year!!

zwani.com myspace graphic comments
Myspace New Years Comments


Tahun 2008 akan melabuhkan tirai x lama lagi,banyak suka duka,pahit manis aku lalui sepanjang tahun 2008.semua itu menjadikan aku lebih kuat dan tabah dalam menjalani hidup sebagai khlifah di muka bumi ini.aku harap dengan kedatangan tahun baru ni aku dapat meningkatkan lagi pe2 yg kurang pada tahun2 lps dan akan meneruskan azam2 aku yang x kesampaian pada tahun 2008.doakan aku dapat menjalani praktikal dgn sempurna dan dapat menamatkan pengajian pd akhir 2009..insyallah..lastly selamat menyambut maal hijrah 1430 dan selamat tahun baru 2009....good bye 2008!!

dapat bear..yuhuuu....


hehe..arini aku x tau nak citer sal ape..huhu..aku juz nak bagitau yg aku dpt bear,,haha..
aku telah mengepau senior aku..terima kasih senior..lalala..
ni la rupe bear 2..suke2!