About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Saturday, August 29, 2009

cuti & balik umah..

lama tol ta tulis pe2 dlm blog aku ni,harap maklumlah,wifi kat PSIS 2 cmne..pakai broadband pon same je,supe cm ta payah pakai jew..banyak tol bnde yg berlaku sepanjang 2 minggu aku kat sana,,berita yg paling mengejutkan,rara LI kat poli..huh? tp ok gk la,sekurang2 nye leh jd pengubat rndu aku time sem 1 dlu,sal stdy plak,,

study & broadband
alhamdulillah,semua berjalan lancar walaupon di duga dengan tekanan yg sangat hebat iaitu ta de wifi tuk mencari bahan assgment,so dengan itu kami ber7 telah bersepakat kongsi wet dan mmbeli broadband.tp ada broadband pon same je,sgt lambat,kdg2 nak loading 2 mangambil masa yang sgt lama..huhu,,sabar je la..tp sekurang2nye ada broadband ni sedikit sebanyak dpt la mmbantu kami..ni pon bawak balik assgment web authoring n agama.

puasa
sedih tol,ni baru dpt berbuka pose dan pose bersama family,masa first day pose 2 aku ta dpt balik d atas sbb2 yg ta dpt nak di elakkan,rasa nya ni kali pertama n terakhir aku berpuasa n buka puasa ngn family,sbb pasni dh ta balik dah sampai la cuti raya nnti,start 18hb..

tekanan
wargh! bosan tol poli sekarang,rasa cm dok kat penjara..ni ta bole,2 ta boleh,dh mcm sek la plak,ta paham tol aku ngn poli skrg ni.dh ta mcm dlu..ari jumaat kne balik pas kol 2.30..kalo balik awal kne tulis nama,pas2 kne masuk poli sebelum kol 7.nasib la ni last sem,kalo sambung integrasi doa2 la ta pat kat c2,,haha..

bergambar
so,last skali layan je la pix kteorang yang ditangkap ari khamis ari 2..









No comments: