About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Tuesday, August 11, 2009

selamat pengantin baru ecot..


sah menjadi isteri org..tahniah chot..


sweet banget deyh..




8.8.09 bersamaan ari sabtu sorang lagi mmber(samj) aku mendirikan rumah tangga..alhamdulillah,nak wat cmne,dh sampai seru kan so kawin je la,tp sedih sgt aku x pat attend majlis pernikahan dy ni n x pat tgok dy sah jd isteri org, semua nya berjalan ngn lancar dan mmber aku secara rasminye telah menjadi bini org..hehe..ble lak la seru aku plak nak sampai ni???urmm...,insyallah wedding ko bln 10 nnti aku mst datang,dh rndu sgt ngn ngan dak2 jeram ni,dh 3 taun x jmpe.. see u all 10 oktober nnti yeah!


1 comment:

El Chele said...

Nice blog. I clicked on a couple of your ads. I would appreciate you doing the same for me.

http://nicaragua-stuff.blogspot.com/