About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Wednesday, February 11, 2009

BERSAMA




semalam sblm aku nak melelap kan mata aku dengar radio IKIM nasyid 2/5..pas 2 ada pendengar minta lagu bersama by devotees ni..lama x dgr lagu ni,,if aku dengar lagu ni mesti air mata aku berguguran mengenangkan suka duka waktu di zaman persekolahan dulu..lagu ni aku tuju khas wat sahabatku NORHANIZA BT YA HABIB yang sekarang berada di UITM Pahang,engatlah sahabat,walaupon dirimu jauh di mata namun dirimu tetap di hatiku..semoga kita same2 berjaya dlm hidup...



Kita pernah bersama
Menempuh onak dan duka
Tidak pernah putus asa
Walau dugaan datang melanda

Dikau pernah bertanya
Bila bahgia akan tiba
Ku berkata bersabarlah
Serahkan saja pada yang ESA

Bila masanya menjelma
Kebahgiaan akan tiba
Namun tidak mungkin ku lupa
Kenangan indah kita bersama

Menempuh onak cabaran
Dan liku hidup yang panjang
Tidak mungkin hidup ini sepi
Selagi ku masih di sini

Kita pernah bersama
Menempuh onak dan duka
Tidak pernah putus asa
Walau dugaan datang melanda

Bila masanya menjelma
Kebahgiaan akan tiba
Namun tidak mungkin ku lupa
Kenangan indah kita bersama

Menempuh onak cabaran
Dan liku hidup yang panjang
Tidak mungkin hidup ini sepi
Selagi ku masih di sini

Kini terungkai sudah
kisah hidup kita
Berbekal taat dan sabar
Pastikan berjaya

alhamdulillah..sudah sebulan aku menjalani LI..

pejam celik2 sudah 5 minggu aku menjalani praktikal.walaupon x de la banyak keje tp rasa cam busy je..huhu..banyak gak dpt mempelajari sesuatu yang baru,tp aku masih x leh sesuaikan dgn keadaan di situ,tp aku mls sgt la nak pikir ag 5 bulan je kn?huhu..pasni aku x de dah la jejakkan kaki di situ..haha..aku ngn classmates aku lak,masih cam kat poli gak,even kiteorg jauh pon hari2 tetap berhubung,x kisah la ym ke,chat kat forum psis ke?kire x de la rasa jauh sgt kn? wat classmates ku..weyh! rindu gle kat korang,sabar ek?ag 5 bulan je lagi..kejap je 2 pas2 kiter pulun tuk final sem lak k...mmmuuuaaahhhxx kat korang...