About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Tuesday, April 14, 2009

semakin bosan menghitung hari..huhu

giler ah,bnde yg paling takut aku nak ketahui dh ketahui pon,,,bnde ape???haha..bia la,,aku dan kawan2 terdekat je tau..(orang yg ku syg2 kini dh di kebas org)..x pe la,kalo betol la cerita 2,aku doakan je la kebahagiaan dyorang,bkn org lain kwn2 aku gak..lagipon cinta 2 x seharusnya memiliki,tol x?cukup la kalo kite tau dy bahagia(gile jiwang ayat ni)..padan muke aku ada org nak g reject wat pe,,haha,kan dh melepas,tgu buah yang x gugur pas 2 gugur org lain yang sambar dlu(adoi!! pe aku ngarut ni)..dh la tinggal kan la pasal dy ni bkn de pekdah pon,,wat sakit jiwa jew..

huhu..ag 1 hal ni,sal tempat LI aku yang cam bangang,adoi,,ble la nak abis LI ni,aku lak dh naik muak nak tgk muke2 org kat c2,ag2 macek2 sengal 2 dan macek2 yang lain,ish..kalo dh nme macek,kat mane2 pon sepesen jew..ari2 g keje,keje aku ada lah men ym ngn classmate2 aku pas2 kire masa nak balik,haha..bagus an keje cm 2,aku suke(mong0k!) x dpt pe2,nasib baik la kawan2 aku 2 sume baik2(aku syang korang weyh) nak ajar kan aku sikit,lepas la nak wat report,ni pon dh bape ari x tulis report,x tau nak tulis ape..ya allah,kuat kan la hati aku untuk menghadapi 2 bulan lagi kat tempat LI aku yg cm pe2 tah 2...k..tata...