About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Sunday, May 10, 2009

selamat hari mak!!!


untuk mak ku PN HARIZAN BT ISMAIL...mak!! selamat hari mak..bg aku bukan 10 mei je ari mak..tp hari2 bg aku adalah hari mak..semoga mak selalu di limpahi rahmat dan sentiasa gembira..terima kasih sebab melahirkan anakmu di dunia ini,,x de perkataan yang dapat membalas semua jasa2 mu,,kalau k.long dapat hadiahkan segunung intan permata pon x kan dapat membalas segala jasa mak selama ini bersusah payah membesarkan kami..ye la membesarkan anak perempuan 4 org bukan mudah,macam2 perangai dan macam ragam,,k.long tau,k.long banyak wat mak sakit aty,ye la..k.long suke tgk muke mak tym mara..hehe..lucu pon ada..bila org majuk mst mak masak pe2 yg org suke,konon nak pujuk org la tuh! bile dah dok asrama ni baru rasa rindu x dgr mak membebel,kalo x,sakit telinga dengar mak membebel ari2..huhu...seorang mak kn?mmg x kan dpt tipu dy la punye,,naluri seorang mak ni lain,,sbb 2 aku x penah tipu mak aku,msti kantoi pnye,,sbb 2 pe2 pon aku senang ckp jujur je..dy nak mara ke pe ke 2 lain citer,bkn la aku ni x pnh menipu..nampak sgt la an,tp x de la selalu,sekali sekala x pe la tipu sunat kate org..mak!mesti mak banyak terasa ngn org an?org tau..walaupon org susah sgt nak ckp org syg kat mak,ye la..malu la an,dh besar2 ni,,jatuh la saham..hehe..tapi harini org nak bg tau 1 dunia..MOM!!! I LOVE U SO MUCH!..sayang org kat mak x kan berubah smpai bile2..mak la org yg paling penting seumur hidup org..x de sape yang dapat ganti kan tempat mak dalam hati org ni..macam mak ckp 'laki korang kalo mati leh kawin lain,tp mak,1 je la dalam dunia ni..x de yang lain dah'..hehe..selalu yang mak2 membebel 2 untuk kebaikan kiteorg,kiteorg tau mak..mak selalu sabar melayan kerenah 4 org anak mak ni..walaupon dlm aty mak rasa x kuasa nak melayan kerenah kiteorg an?tapi apakan daya aty mak x sanggup nak hampakan perasaan anak2nye..kdg2 kalo org ckp 'ish..mak ni bising la..org tau la..' nnti mak ckp 'ko kalo dh ada anak baru ko rasa'..kalo d beri 100 wanita dari langit pon x kan sama ngn mak...PESANAN KU:SAYANGI LA MAK KORANG SAMPAI NAFAS YANG TERAKHIR,X KAN DE WANITA LAIN YANG AKAN SAMA NGN MAK KITE.. MAK! maaf kan salah silap k.long ek mak dr ujung rambut sampai ujung kaki(cm ari raya la plak)..sowi mak..taun ni x de adiah ag la nak bg kat mak,,bajet lari..x pe2 nnti kite suh ayah bawak mak kuar makan..mak an suke makan..untuk macik2 ku..M.LONG:PN HAMIDAH, M.NGAH:PN KAMARIAH, ATAM:PN FAUZIAH HANIM, ACAK:PN MARINA, ATEH:PN MARDUWATI, ACIK:PN SURIANI, MAK SU:PN ZULIATI..SELAMAT HARI MAK!!!!!

"ANUGERAH YANG PALING BERHARGA ADALAH TATKALA MENJADI SEORANG IBU"


MAK..


KAU LAH TEMAN BAIK KU..
KAU LAH TEMAN LUAHAN PERASAANKU..
KAU LAH TEMAN GADOH KU..HEHE
KAU LAH KEKUATAN KU..
KAU LAH KEBAHAGIAN KU..
KAU LAH SUMBER INSPIRASIKU..
KAU LAH SEMANGAT KU..
KAU LAH SEGALANYA BAGIKU...
THANKS 4 EVERYTHING'S MOM!