About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Sunday, May 17, 2009

rindu,rindu & rindu..

tu la..kalo dah ada depan mata asik nak gado jew..bile dah x jumpe,sbok dok menghitung hari nak balik poli..tu la classmate2 yg sgt rapat ngn aku,kalo ym msti dok meluahkn perasaan rndu masing2..ye la,,kalo dok dekat2 cm kucing n rimau..x sah kalo 1 ari x bertekak..

mereka yang selalu menyesakkan hidup aku:- hehe


NINA..dia ni an,mak aku n nurul...hoho..sbb ape mak kiteorg??sbb dy suke membebel mengalahkan mak2..hehe..ye la..kalo x kemas katil ke,x basuh pinggan sure kne mara ngn dy pnye..


NURUL..ni la kawan gado aku,x kira la kat mane pon,kat kelas,kat lab,kat kafe,kat bilik,nak tdo pon nak kne bergdo dlu..kadang2 an,rasa nak solotip je mulut dy,,bia x bergdo ngn aku,,geram tol..haha..lagi2 tym nak masuk tdo,adeh..dh la aku kne tdo tengah2..sakit tulang belakang aku tau,,,dah la 2,tym aku mam suke lak mencuri makanan aku,,tp aku curi makanan dy balik,so adil n saksama la an..


PIKA..ni pon 1 hal gak..suke sgt nak menyakat aku,aku pon x phm..nape la depa ni suke sgt nak menyakat aku..haha..mentang2 la aku ni seorang yg baik,korang pijak kepala na..huhu..dy ni gak member melaram aku,,hobi yg same iaitu suka bergambar..


MIRA..member gosip aku..hehe...mmber gdo pon ye gak..mira sengal! haha..

ni la penawar hati,menyakitkan hati pon ye gak..SAYANG KORANG!