About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Sunday, June 21, 2009

selamat hari ayah!



ayah,papa,baba,abi n ape2 je la panggilan kite tuk seorang lelaki yang telah membesarkan kita.. untuk melihat kite menjadi seorang manusia yg berjaya di dunia dan akhirat..ayah! terima kasih atas segala jasa2 mu mmbesarkan kami 4 beradik dgn penuh kasih syg,memberi kami mkn yg terlebih cukup,sbb i2lah sy ni 'gemok' sbb ayah slalu bawak kami mkn tym mlm2(salahkan ayah gak)haha..menjadi bank kami..ag2 tym sy ngah praktikal,ye la.elaun pon x pat lak.nsb bek dpt elaun ni..dari ayah la..hehe..pe2 pon selamat hari ayah,walaupon bagi aku sebenarnye hari2 bg aku hari ayah n mak..hari2 yg aku lalui adalah hari mak dan ayah..selagi mak n ayah berada disisi aku,setiap itulah hari2 yg aku lalui begitu istimewa..semoga ayah sentiasa dalam keadaan sihat walafiat..pada sume anak2 di dunia:hargai lah ayah anda semasa dy masih ada lagi,if dy dh x de dh x gune kalo nak hargai pon,bnde lain bole di cari tp ayah n mak 1 je kat dunia ni,,x kn de yg lain dh..bersyukur lah walau mcm mane pon ayah kite 2 dy ttp ayah kite sampai bile2,seorang lelaki yg telah bersusah payah untuk mencari sesuap nasi demi mmbesarkan anak2nye..u r only my hero in my heart dad..luv u very damn much ayah!

akhir kata layan lagu ayah by ae man...