About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Saturday, July 25, 2009

aku mahu saiz S


muka hadapan


muka belakang

smlm baru je abs baca novel kanak-kanak kot??nak kate novel remaja,mcm x kot sbb x de lak cintan cintun dan cerita nye lebih menjurus kepada remaja dari umo 13-16 tahun..d sebabkan bosan yang teramat sgt,aku pon men baca je la pe2 jenis buku o novel yg adk aku bawak balik,so kesimpulan dari cerita ini,amat sesuai bg sape2 yg nak kurus mcm aku,sbb dalam buku ni ada bg tips2 dan cara pemakanan untuk menjaga dan mengawal berat badan..so kalo nak tau lebih lanjut cerita ni,baik korang beli je ah buku ni..x mahal pon,,
jumpa ag..adios!

p/s: sabtu ni de pesta buku kat PKNS shah alam..ada booth inteam..nak pegi!!!!!