About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Tuesday, June 29, 2010

tahniah ye semua :) semoga bahagia hingga akhir hayat.

asik sibuk dok ber'contest' je aku ni kan..
hehe,ye la,dr dok ta buat ape2..
bek aku join je,,
mane nak tau ada rezeki kn..
tuah ayam nampal di kaki tuah aku korang mane nak tau..

ok2 la,entry kali ni aku nak bgtau kat 1 dunia yg mmber2 sek menengah aku dah selesai mendirikan masjid..alhamdulillah..
jodoh n seru mereka dah sampai..
semoga berkekalan hingga ke anak cucu,cicit n hingga ke hujung nyawa..
eceh? cm tajuk filem lak..

pada awal bulan jun ari 2..KHAIRUL RIDHWAN selamat melangsungkan majlisnye dengan pasangan nye AIN..


pas 2 pada minggu selepasnye plak..MUHAMMAD SYAFIEE SYAZWAN NGN NORIHAN..
siyez,isteri dy sgt2 comel..suke tgok muke nye,,ta caya?? tgok ni...

comel kn bini dy??aku dh ckp,,ta caya...

dan mmber aku yg seterusnya SITI HAMIDAH dengan suaminya..x engat la plak,name suami dy..

actually,sgt terkejut tgok midah lain sgt2,bdn pon nampak berisi sbb masa sek dlu dy kurus jew,,hehe


antara mmber2 yg hadir..

n semestinye gambar penulis mesti ada..sbb gile tgok pelamin 2!!!! JENG-JENG-JENG(kenape nak kne ada kne mengena ngn pelamin lak???conpius..)


LOTS OF LOVE,


No comments: