About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Monday, June 28, 2010

contest bergaya dengan baju



ni adalah contest ke-3 yg aku masuk..
saje nak mencuba nasib plus nak gedik2 jap..
haha..
aku jmpe contest ni kat
http://candy-sibutang.blogspot.com

so syarat2 penyertaan 2 korang leh

[[klik disini]]

so,aku pertaruhkan pic ni..

sumpah ta nak pakai dah bajunye,bapak panas gler,dh la baju putih yg aku pakai 2 berlace2 mcm org nak p bertunang,haha..di tambah lagi ngn jubah konvo 2 yang mengerbang2..adoyai..
pe2 pon aku bangga,sbb akhirnye bersusah payah selama 2 taun,dpt jugak aku menyarungkan jubah i2 ke badan aku :)

LOTS OF LOVE,



No comments: