About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Friday, July 2, 2010

kawan makan kawan..


okey,ta nak citer lebih2 takut ada yang terasa..

aku yakin,mungkin sume orang ada pengalaman cmnikn? kawan makan kawan..huh! aku plak,bkn sekali melalui perkara ni,tp ni masuk kali ke dua kot,kali pertama 2 time masa sek menengah,engat kan dh besar2 ni,sume dah matang,tade la bab2 o kes2 kawan makan kawan lg,upe2 nye still berleluasa masalah 2..kalo kwn korang sndri weyh wat cm 2 ape korang rasa?? aku dh cuba think +ve,tp hati aku masih susah2 sgt nak merelakan,,sungguh berat dugaan ini ya allah,aku rasa sgt2 tidak mampu,aku sgt syg weyh perikatan kawan 2,aku ta sanggup la nak said PERSAHABATAN,sbb kalo persahabatan,ta mungkin dy leh wat aku cnmi,,aku sgt2 kecewa dan perasaan 2 hanya ALLAH je yg bole tau,,aku ta bole nak tulis cmne rasa nya hati ini..

so,kesimpulanya,kwn ni mcm2 ragam dan macam2 jenis,bile kita dh baik,dy pijak pale kite,kang bile kite ta baik plak,dok kutuk2 kat blkg,senang citer nobody perfect..hanya ALLAH je yg sempurna..

p/s:bg aku,sekali kawan selamanya tetap KAWAN!!! ta kisah la dy kawan makan kawan ke,dy kedekut ke,dy berkira ke,once dy dh kwn ngn aku,aku sgt menghargai dy sbg kwn aku,, i love all my friends!!

LOTS OF LOVE,

3 comments:

zaza said...

mmg lah.. skg ni susah nk cari kwn yg betul2 'kawan'...

zaza pun dh mls sbenarnya nk bkwn dgn pmpuan, kwn pmpuan ni lbh ramai yg mkhianati drpd kwn lelaki...

zaza said...

mmg lah.. skg ni susah nk cari kwn yg betul2 'kawan'...

zaza pun dh mls sbenarnya nk bkwn dgn pmpuan, kwn pmpuan ni lbh ramai yg mkhianati drpd kwn lelaki...

eykn said...

btol la 2,mmber pompuan mmg cm 2,amik kesempatan ats kelemahan kite,padahal mmber sndri 2..sedih owh..