About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Sunday, July 4, 2010

ku bahagia!

bahagia ke skrg??
alhamdulillah,semangat aku yg hilang 2 bulan yg lalu(6 hb ni ckup la 2 bulan)
semakin pulih,tp kdg2 melayang gak..tgok pada kekuatan waktu 2..
hehe..
kwn2 tidak pernah ptus mmberi kan sokongan tuk aku..
malah sntiasa berada dgn aku saat2 aku sgt2 memerlukan mereka..
mereka jugak bnyak bg aku ketawa,n perasaan 2 rasa sgt2 bahagia..
kuar jalan2..gosip2,citer masalah masing2,,
upenye aku perlu sedar,hanya bukan aku saja yg melalui perkara yg sgt susah 2..
mereka juga menghadapi masalah yg sama,cume cara penyelesaian je yg berbeza,,
cik nadirah dah temui penggantinya..cepat tol la macek ni cari..haha
cik azie,masih bahagia ngn ehem2 nye,wlaupon ari2 gado..
aku??? masih terus mencari penggantinya,,haha..fobia beb..
weyh,,lari tajuk dah ni!!!

aku nak citer sal lain la,,haha
oke2 back to the topic,semalam,kami p hari keusahawanan kat sek(p)kapar,
ex sek mmber2 aku dan juga sekolah adk aku yg gedik 2..
aku mmg plan,ta mau p..mls la aku g sek 2..
bkn ada hape pon,,,
pas2 pg2 lg nad dah mengganggu tdo aku,,,
"dy ckp:ko nak g sek aku x?"
aku pon blur2 time 2 tanye la,nak g wat pe lak sek ko 2..
nad:ada hari kntin la,jom la..
aku:weyh,mls gler kot nak p..
nad:jom je la,siap cpat,kol 11 aku dtg umah..

then,ngah berat hati aku pon siap2 mandi,pakai baju sume..
n tgu 2 org macek ni kat koridor..
bile dh smpai kat sek 2,mulut dak2 ni je bising,aku diam je..
dh bukan sek aku,,mane aku nak tau kn,,haha
bapak sesak gler kot..
itam je sume,,haha,india je ramai,,mcm2 pattern ada,,pening pale aku,,
kami kat sana smpai kol 1 gak la kot,,pas2 trus g tesco setia alam..
g KAROK!!!!aku nak citer g karok sbenarnye,,haha,,tp mukadimah dy pnye la pnjg...
lgsg2 ta plan ok,plan kat c2 gak..then sume stuju,dan sume di support oleh nad,sbb aku ta bwak pe2,aku bwak badan n ic jew semata2..

di sebabkan tersgt2 gian n sangap nak karok,kami bantai 15 lagu weyh,dekat 2 jam karaoke,smpai abs sore sume..
weyh,,sgt2 hepi dpt melalak,rasa ilang sume yg terbuku di dada ni..
abs karok bru sume rasa lapa,masa korang karok pe pon ta rasa en..
then,singgah beli grng pisang pas2 BALIK!!!
(beli goreng pisang pon nak citer ke?)

No comments: