About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Friday, August 27, 2010

If u love someone, so let it go...


hai la hati..
kenapa la masih ta bole2 nak melupakan,,
kenapa la susah sgt kite nak lupa kan dia..
aku dh cuba bnyak2 kali to try to forget him..
but i still can't!!!
smpai terpaksa tanamkan sifat benci 2..
tp still ta bole jugak..
org kata,benci2 tu la lg membuatkan kita syg..damn!
aku rasa aku kne move pg tempat lain la..
sbb di sekeliling aku ni sume ada kenangan ngn dy..
semua tempat la...benci tau!!
sumpah aku ta kuat!!
dah bape bulan lebih(aku ta kira)
aku still buat2 kuat dan tabah,,
habiskan masa ngn kwn2 aku,,
gelak kuat2 smpai nak pecah pewot,,
kwn2 tanye,"ekin.ok??"
aku hanya mampu jwb ok..
tp dlm hati dan perasaan aku 2,hanya ALLAH je yg tau..
hanya ALLAH!!!
aku dah ta mampu nak tanggung semuanye..
dan aku biarkan ia pergi bersama2 hari yg aku lalui..
aku ta de jalan lain..
selain buat2 tabah,kuat dan happy go lucky cm dlu..
kdg2 terpikir gak..dy hepi jew,,
tp aku kat cni sedih..wat hape kn..
that's why la,,sekarang aku still cuba dan trus cuba..
pertahankan perasaan aku,,
aku ta leh lemah hanya sbb dy..
tp kdg2 kalo rndu,bukak fb dy..
then?? ah..ntah la.,..
ta tau dah nak citer hape,,
aku pon dh mls nak melayan perasaan ni..
tlg2 la rindu,,pergi la jauh2...
bwak dy pergi skali :(
sesungguhnye aku ta sanggup dah nak menahan perasaaan 2..

"if i had just one more day , i would tell you how much that i’ve missed you since you’ve been away .. oh, it’s dangerous .. it’s so out of line , to try and turn back time … i’m sorry for blaming you , for everything .. i just couldn’t do .. and i’ve hurt myself , by hurting you .."

-hurt,christina aguilera-

No comments: