About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Thursday, August 19, 2010

tetep bersama :)





p/s:rasa2 sape2 yg ta suke dgn kebahagiaan kami,,kamu bole pergi main jauh2 okey :)

nobody perfect!
hanya 2 je ungkapan tuk semua manusia2 sekalian..
mcmmane konon2 nak perfect pon,mst ada salah dan silap kat mane2 jugak..
yg sempurna hanya ALLAH..
hanya org yg buat salah akn merasa dirnye bersalah..
walaupon org lain ta judge dy..
harap2 dy taubat la,,tlg la,tade pakedah pon nak melaga2 kn org..
smpai bila..ckup la ko dh porak perandakan kwn2 sume..
ta baik weyh..bia kite ta pndai,ta dpt akj tp kite ta amk kesempatan ats kelemahan dan kelebihan org lain..
ape2 yg terjadi pon sume salah paham,dan dah di selesaikan dgn cara baik..
so aku harap,ko dah bole jgn ggu kami,sbb kami ta perlukn org cm ko..
sumpah!! aku nyesal dgr nasihat n ayat2 manis ko 2..
padahal dlm aty ko dh psg niat nak kne kn aku,,shit!!
tp ta pe la,sempena bulan baik ni,aku dh maafkan sume nye,,
dan ape yg berlaku sume ni mmg dh tertulis tuk aku..
mungkin pengajaran tuk aku utk tidak mencerita kan sume mslh kat org,,
ta sume org suke dgn kesenangan dan kegembiraan kita..
apa2 pon hanya diri aku dan mereka2 yg rapat ngn aku tau cmne buruk dan baik nye aku..
wassalam :)

No comments: