About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Thursday, October 21, 2010

batak sekejap..

hp berdering lagu if we ever meet again
pemanggil:nad (celcom)
(dlm hati)
minah ni nak hape plak..

aku:ha..hape?
nad:jom teman aku makan kat mamak.
aku:mamak mane?
nad:kapar ah..
aku:weyh,mamak kapar aku ta nak ah(belagak)
nad:abs 2 mamak mane?
aku:nnti pk la..
nad:ok,aku amk ko..
aku:wokeh..

lebih kurang cm 2 la perbualan kami..

setelah 15 minit(bapak lama aku tgu)

kami terus menuju ke mane tah,tade arah tuju ag..
sampai simpang,aku tnye ah..
nak g mane ngok..nak g meru ah..
setia alam sudah lepak MK fatimah..
so,trus je la ke setia alam..
(batak gler nad ta pernah sampai..wakakaka)
kami juz mam roti canai n teh ais..
pas2 g kedai pet..kedai haiwan la,,
tp kebanyakan dog je yg dy jual..
tp dog yg mahal la...tp sumpah sgt2 comel weyh..

after that..g lepak kat starbuck plak..
ha..bru sesuai ngn tajuk aku 2..
batak kejep weyh..
mane penah aku minum starbuck..mahal beb..
ta mampu aku..so dh nak nak p..
follow sudah..
order 1 air je,,then kongsi sudah..
dah kata sharing is caring..
2 pon mengah nak abs kan..
i2 je aku nak citer pon,,
tp mukaddimah,pnjang berjela..
haha

lets see the pic auwww~
lamanye la aku ta mam roti telur

muke org lapa tahap gaban..

sile tgok pp yg makin memboolat..tq ;)

gambar paling batak di dunia..air coklat 2 sedap..ta tipu

last skali,bersama askar tersyg,,azie tlg jelez..plz.. :p

No comments: