About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Saturday, October 2, 2010

surat2 cinta :)


surat yg paling panjang 5 lai,,fuh! penat nak baca :)

wa..tajuk nak gedik je kan,
actually,bukan la surat cinta,surat masa zaman2 sek je,,
kan aku pnh citer yg aku kemas2 almari,terjmpe balik surat2 lama dlm kotak 2
haha,,surat2 tu la..
ye la,dlu kan dok asrama,mane bole bersms,bercalling2..
so bole men surat menyurat la,2 pon pakai org tengah..
pas2 nak tgu org sana bls mau dekat seminggu..hehe
sampai la aku abs sek pon still berutus surat ngn dak 2 melalui adk angkat aku(mirul)
haha,smpai jelez okek c mirul 2..
adk jugak perasaan cmburu adk aku 2..
haha,sumpah klakar bile baca balik surat2 2..
rasa nak nagis pon ada sbb sgt2 la rndu..
rasa nak gelak guling2 sbb alahai,nampak sgt ta matang nye..
beradk2 angkat la bagai..
dlu aku ta taksub lgsg nak ada bf2 la bagai..
tp taksub gler ngn adk2 angkat aku..
smpai leh gado ngn dak form 2 tym tu aku form 5,
haha,budak 2 gatai sgt kot,cm ta de budak lain kan..
hangin la aku kot,tp dak 2 yg cri pasal dlu..
ye! aku engat name dak 2,name dy zue,2 pon setelah membaca balik surat2 tersebut..
tp akhir nya kami baik pon,,
apa la nak gdo2 kan,,adk angkat je kot..
tettt!!!
dgn keadaan aku skrg yg ta terurus n huru hara memikirkan mamat b****** tu..
sumpah!! aku nak kembali tym sek dlu..
ta de mslh pon,hepi je,,
kalo dtg sek 2 ada je bnde yg nak d wat..
kalo ta de keje pon dlm class tdo..
happy je,ta pk ape pon,,
exam pon cm ta de exam,
ustaz n ustazah suh hafal ta de nye nak hafal.
bile nak tasmik,tym 2 la kelam kabut nak hafal..
nsb bek SMA aku lulus k,dan d tawarkn amk STAM..
hehe,ni dah merapu meraban dah..
tata.. :)

No comments: