About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Friday, October 15, 2010

ta mungkin aku jatuh cinta..


leh ta nak ckp perasaan aku ngah kusut??
tp ta tau sbb apa?
gile kan??
argh!!
mst korang bosan kan masuk blog aku ni,asik stress ja..
hukhukhukhuk..
sian kat korang..
(kdg2 2 ada plak org baca blog aku kn)

ok2..
nak menafikan hati sndri..
ta jatuh cinta kot??
tp tersgt rndu ni,btol ta tipu..
tau la dy bz,hukhuk,ttbe rasa cm diri terpinggir plak kan,,
ta pe2,,nnti kalau engat,kite ym okek?
bole merapu meraban smpai kol 4 pg..
tp bile tym world cup,haram..tgok bola je lebih,,mencik2..
hohohoho..ttbe aku rndu saat 2..
ni yg aku menyampah kalo dok sowang2 ni,sume bnde kalo bole nak diingat..
hehe..ta sabar2 nak dok dlm 1 negeri..
aleh..mmg ah 1 negeri tp daerah jauh2 nokk..
sama je cm dok lain2 negeri :(

dh2 la,jom layan lagu yang sempurnakan ku.. auwww~


"Bila kau jauh aku slalu rindu,bila kau ada hati kan berbunga"

No comments: