About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Monday, November 1, 2010

berdebar2..dup dap dup dap..

ada rupe berdebar2 x?

arini dah 1 november,bermakna ada ag 29 hari lagi tuk ke tarikh 30hb..
berdebar x? berdebar x?
tau la,korang ta berdebar,aku ni yg berdebar..
countdown jom!!!
actually,risau gak ni,sal surat dr poli ta sampai2 ag ni..
pdahal ag 29hari je ag ni nyah,,
mau ta kelam kabut aku nnti..
aku dh la suke wat keje last2 minute,poli pon sama 2x10 suke bg last2 minute gak..
last2 nye menyusahkan aku,
dan akan mmbuatkan aku marah cm singa!!
harap2 la surat 2 sampai dlm minggu ni gak..
risau aku ni!! argh!!

cop2..selingan perasaan jap leh x?
arini dah masuk bln november bersamaan bln 11 kan,,
btw,aku pon nak berhijrah(nak tiru nawi gak)haha..
actually,aku pon dah janji ngn diri aku..
once aku dpt p mana2..aku akn tinggalkan sume kenangan aku disini..
ya! disini,,bia la sume terkubur disini..
aku nak balik ke negeri kelahiran aku
ngn semangat dan jiwa beserta hati yg baru..
weyh! tlg la ekin oi!!!
pe yg ko dh merapu meraban ni..argh!!
tata..nak smbung men ym.. :p

2 comments:

cik reena said...

nak kemane kin? cam pelix jep kaw... huhu

eykn said...

i nak p membawa diri la cik reena..hehe