About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Saturday, November 6, 2010

thanks 4 everything's syg2ku :)

ta tau cmne nak ckp..
rasa tu hanya hati je yg rasa,,
syukur alhamdulillah,sekurang2nye allah mmber aku naluri yg kuat ngn mmber2 aku..
korang cm tau2 je kan,mslah aku mkn lama makin cm rubbish! damn!

pg2 lagi nurul dh kol,
nurul:ekin! siap,kol 11 aku amk ko..
aku:ha?kemana?ice room?
nurul:ta jd,sbb ta tau jalan..
aku:dh 2 kemane?
nurul:pyramid..

woaha..pyramid ag..
asal lately ni sume nak g pyramid ha?hehe
ye ah,jj bukit tinggi kan aku dh ta jejak..
mls dh aku nak g c2..nnti leh jd tahap menyampah tahap gaban lak..
actually,ta wat hape2 pon g pyramid,
juz mam pizza yg dh sekian lama mengidam..
then g bli handbag pas2 balik!!

pas2 balik tanpa arah tuju,nak singgah dtaran
cm awal lg,so pusing pnye pusing..tgok kat stadium
sal cm ramai org plak kan..
so singgah la,upe2 nye ada IT fair kat dlm stadium 2..
tp kat luar 2 de jual2..i like it..
so mlyang gak la wet aku bli selendang cotton..

pas2 singgah dataran,damn!! korang suke wat aku cmni kan..
dh tau aku ta suke tempat2 kenangan..
ceh! kteorg g sbb nak amk gambar je la,
bkn sbb tmpat kenangan ko..
okey fine..
tp tipu la kalo aku kate ta teringat..
korang siap2 ejek2 aku kan,,
ta gune pnye syg-syg's

pas2 balik je umah,cm biasa la aty ta tenang kan..
pdahal pg smpai kol 9.30pm..
ok je mood aku..
argh!
ta leh nak citer la..
sume perasaan bercampur..
geram,marah,rndu,bnci,nyampah..sume tu bercmpur..
nape la weyh,,
nak engat ko,utk apa kan?
tuk sakit kan aty aku lg,,
ego?g mati..

nsb bek la mereka2 slalu bersama dg aku tym aku nangis,ta tau la sampai bile nak nagis je,,sakit tau..

abg:adk tau la,abg ta suke tgok adk cm 2,tp dh ta tau nak wat cmne,,adk cube kuat eh..cube jd cm mane abg kenal adk masa sem 1 dlu..sowi sbb manyak2 sgt merisaukan abg..

miss f: alahai malu i,baru kenal,tp dh mcm lama kenal,suke la kenal ngn u tau..nnti kite jmpe kite borak2,nagis sama2 k,,manyak bnde yg ta abs citer ag 2,,

huh! bersyukur sgt walaupon allah ambil satu2 nye org yg aku syg,tp allah bg ramai org2 yg sentiasa besama2 ngn aku,2 pon ta reti bersyukur lg ke ekin oiii...ntah la,aku pon dh ckup2 kusut melalui bnde2 yg ta prnah selesai..gado baik,pas2 gado ag,pas2 baik ag..dan sampai bile ta tau la,,salah satu cara yg aku nampak,sorang kne beralah..dan org itu adalah AKU!! aku lagi,dr bercinta sampai la ni,aku je org yg asik beralah?ta pe la demi kebaikan kan..redha je la,,

pe2 pon,go2 chaiyok,,iklan dr pesanan penaja..citer korea bertajuk style kol 8.30pm dr monday - friday..layan weyh,,besh gak,citer about fasyen :p

(gmbar tgu dr nurul k)

5 comments:

Ainuddin said...

setiap cinta hasil dari luahan
dari
dalam diri yang mana bila ia
datang dari setiap insan yang
ingin diri mereka disayangi...
pertemukan kemarahan dan
kesabaran bila setiap insan
dapat
menahan segala hasutan
syaitan
dan dikelilingi oleh insan yang
tidak pernah kenal erti jemu
untuk memecahbelahkan tali
persaudaraan..... mencarik
persamaan bukanlah jalan
penyelesaian jikalau
penyelesaian
itu ada di depan mata mana
kan
runtuh ego kalau persamaan
tidak dirungkai dengan kasih
sayang....
ekin...berdoa byk2...pape yg pntg g fokuskan blaja sme 2 dlu...btul...ekin skrg ramai yg dcc ekin...so...
pape sme nie mgajar ekin erti dalam khidupan...mgajar ekin blja untuk mju ke depan..
so...renung2kan lah darl..

eykn said...

thanks a lot :)

Ainuddin said...

Kini saya tahu, tidak ada orang yang pernah mencintai saya lebih dari dia mencintai saya. Itulah cinta, di saat kita merasa cinta itu telah beransur-ansur hilang dari hati kita kerana kita merasa dia tidak dapat memberikan cinta dalam ‘kewujudan’ yang kita inginkan, maka cinta itu telah hadir dalam ‘kewujudan’ yang tidak pernah kita bayangkan sebelum ini~
tp..ble sme 2 dah hilang..rse myesl seumur hidup pon ade..rite...

cik reena said...

chill jep kin...
ta moh nangis2,.
kaw nangis,, dew kat sane appy2 jep,,
so.. kaw mesti kuat oke,,
kuat cam tiger,, hahaha

Ainuddin said...

hahaha..klu kuat mcm tiger 2 lain mcm jer...jgn kuar cakaran tiger 2 dah la...