About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Wednesday, December 29, 2010

hobi baru la sgt...


hamboi2,,sejak2 jd warganegeri ipoh ni..
rasa cm ta moh balik klang plak dah..
sampai askar aku si nad bg msg cmni "seronok sgt ke dok ipoh tu smpai ta moh balik klg dah"
sebenarnye aku bkn ta moh balik,,
masalahnye tiket bas mahal sgt..
bek aku g makan ke,karok ke,tgo wayang ke,,besh gak..

ckp sal karok ni,ta tau la nak ckap ni hobi baru ke tak,
sbb sblm2 ni aku g gak karok,kalo dh gian sgt..
bg aku karok ni dpt melepaskan segala tekanan yg ada,,
sbb tym 2 ko leh jerit or nyanyi puas2,,
even sore ko cm katak panggil hujan,,
who care?
ada depa bayarkan tuk korang g karoke..tade kan,,
so lantak p la if sore korang ta sedap cm aku,,haha

smpai sanggup ni wat assgiment laju2 sbb nak kuar g karoke,,
stress weyh,,ngadap asgment,kuiz,test sume yg bertingkat2 tu..
bile dpt melalak...pergh..LEGA!!
hehe,oleh itu,leh smbung wat keje dgn tenang..
pang!!(lempang laju2 sbb poyo sgt la plak)

mood:lagu secangkir madu merah,,kita kasi gelek skit,,haha!

No comments: