About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Monday, December 20, 2010

pergilah :(

jauh kot perlis..
aku ta penah terpikir pon mmber baik aku akn p jugak menghabiskan diploma dy kat politeknik arau..
tp nak wat mcm mana kan,kite hanya merancng,allah yg menentukan..
memula dy ta moh p..
tp mungkin 2 mmg rezeki dy kan,so allah permudahkan jalan dy..
then di saat2 akhir dy buat keputusan untuk pergi ke arau 2..

tipu ah kan kalo aku rasa ta sedih or sayu ttg berita i2..
ye la,sapa g nak amk aku,kalo aku stuck kat kl..
sapa ag nak dgr sume prob2 aku yg merapu maraban 2..
btol la ckp dy kan,pasni aku kne berdikari sndri..
aku pon ta leh n mls nak pk..
juz jalani jew flow yg dh ditetapkan..
btw..gd luck 4 ur studies,,
to seha also,bebaik kat balik pulau noh..
:)

p/s:na moh nanis :)

No comments: