About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Sunday, December 19, 2010

watching muvee plus lepaking plus overnyte..

salam u'alls..
rasa cm lamanye ta meluahkan citer2 dalam blog ni..
rasa cm dah berhabuk dah..
update pon sikit2 jew,,tp citer2 nye suma sal laki ngek ngok 2 kan..dem it..
ok2,lupe kan sal 2,sbb aku na moh mood aku hilang bile pk kan sal 2..
juz stop here!

back to the topic,mmg dr smlm pon plan nak tgok wayang nye..
so arini mangun awal sbb nak basuh baju 3 round..,tp tdo balik sampai la around 11 lebih kott bru bangun..haha
(sambil2 tgu baju siap di cuci)
hampeh jew,jap ada air,jap tade..dh la 1 mesin je leh pakai..
mmg btol2 menguji kesabaran kami...
so dh settle sume bju 3 round dah sidai,dh kemas ape2 yg ptt..

bru siap2 then gerak ke ipoh prade dlm kol 6 lebih cm 2 la..
sampai sana kol 6.30 kot,trus beli tiket wayang..citer AKU MASIH DARA..
tiket kol 7..urmm,conclusion dari citer ni..
citer biasa2 je,actually,aku mmg ta moh tgok pon citer ni,,
tp nak wat cmne,rumate2 aku nak tgok,so follow je la,kalau ta depa nak tgok citer hantu kak limah balik umah..tp memandangkan aku dh tgok citer 2 last week,2 yg TERPAKSA paksa depa tgok citer lain,,hehe..

after tgok wayang 2 juz jalan2 cuci mata,paham2 je la,wet poket ngah kosong kan,so ta de la istilah soping moping..hanya window shoping je yg mampu pon,setelah penat excersice kaki..



kami pon p cari tempat makan kat dataran sbb dh sgt2 lapa,ye la ta mam lunch pon,aleh2 trus mam dinner,mau ta berkeroncong perut kteorg..


pas dah kenyang perut kteorg sume,ttbe aku teringat,,eh2,gerbang mlm mcm dekat2 cni jew,so aku pon suggest la depa jom g gerbang malam,,hehe,tp mslhnye ta tau jalan,,nsb bek ada cousin tersyg,dy la penunjuk arah jalan,so,kami men redah jew,,nsb bek jmpe dalam redah2 pon,,
tujuan sbnar juz nak cri kasut krok je pon,sbb nak g class kne kai kasut ttup sume,cri pnye cari,so rembat je la ape yg ado,,pas2 kol pacek teksi dan balik,,sampai umah dalam kol 1 kot,,mmg sgt2 penat hari ni..tp enjoy!!!!

1 comment:

MohdRafie@AppY said...

pergi xajak...kim slm awek pki bju biru ye.haha