About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Monday, July 12, 2010

miss kowt..

sgt2 rndu kat 2 org manusia ni,,dh tentu la manusiakn,,ta kan haiwan plak,ta logik..

AKU RINDU SAYANG KAMU..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

(aku rindu kat budak yg atas 2 ye..lama kot ta sembang2,ta borak2 ta gosip2..)

haha..bile tgok pic adk aku ni mst teringat zaman sekolah2 dlu..
banyak kenangan lak,,
ta leh nak di crita kan disini..
terlalu banyak,ta larat aku nak menaip..

lg 1 person yg aku sgt2 miss,,
adalah pacek oyie aku a.k.a skandel(mira yg kata ok)
padahal smlm bru men fb..arini je ta chat kat fb..
dah rndu ke?
pe2 tah aku ni..
SENGAL!!!!
haha

LOTS OF LOVE,