About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Tuesday, July 27, 2010

everythings,anythings,manything,pe2 things la it's over!!

mira

suke aku nak tulis entry kali ni,rasa2 nye,kali ni ta kena serang la kot..
haha..
ok2,,lapang sgt2 rasa dada ni,kesemua masalah aku dh selesai..
termasuk la sal gado2 ngn abg pon dh selesai..
sedih nye baca blog abg 2,,wakakak..
sekurang2nye dh ta berat dah rasa pale otak aku ni..
bru la bole bernafas dgn senangnye..
melainkan kalo ada mane2 umat ag yg ta puas aty ag ngn aku 2 aku ta tau la..
tmbah balik la beban pikiran aku ni..
dan aku sgt2 suke ngn perasaan..bkn cam 2,3 bulan yg lpas..
rasa bahagia+tenang..
ary2 rasa nak senyum je..
kang kalo asik senyum je org kata gile plak noh..

memiliki sahabat2 yg sgt caring mmbuatkan life aku totally sgt membaik..
mereka sume akn tanye,ekin..keje ok?
sabar je la ekin..
allah syg kite 2,sbb 2 dy bg ujian cm 2..
org cm 2 bek ko buang jew..
dan satu2nye ayat yg aku engat,,kite berubah jd baik,insyallah dan mudah2an kite dpt terbaik..
ayat ko bohie,sampai mati aku engat.. :)
pe lg tah depa ckp..sume aku jd kan kekuatan dan semangat tuk hari mendatang..
rupenye masih ramai lg yg menyayangi aku,,
ahaks!! rasa sgt2 dihargai..
ada org kejut bangun subuh,kira ok la 2,walaupon ta selalu,,,hampeh!
haha..
ada peneman setia msg tuk menghilangkan kebosanan aku,,sumpah!
korang kwn dunia akhirat..
ta kn lupe sampai bile2..

keje aku plak alhamdulillah,ok jew..
semakin membaik,leh sesuaikn diri dan keadaan..
mereka2 yg di situ baik jew..
bisness pon alhamdulillah ok..
terima kasih la pada cousin a.k.a k.lia aku yg tersyg..
bnyak membantu aku..
sekurang2nye bz skit la diri ni...

thanks la pada semua nye yg terpkse terlibat secara lgsg mahupon ta secara lgsg..haha...
to faris,udin,pacek oyie,nasha,bohie..kerana slalu bersama2 sy..
tuk kwn2 cinta hati jntung yg sgt saya syg2..nad,azie,mek,mira,nina,nurul,ein,kamu adalah yg terbaik di hati saya..

LOTS OF LOVE,