About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Thursday, August 19, 2010

ku ada kamu (:


alhamdulillah,hari ni tahan jugak berpuasa walaupon ta bgun sahur..
haha,mak aku ta sedar..
juz gerak suh niat,,
ape la mak aku ni,org dh niat dr mlm dah..

syukur jugak allah masih memanjangkan umur aku tuk terus menikmati keindahan dunia ni :)
bersama2 ngn keluarga n fmily yg sgt2 aku syg..
baru paham betapa gembira hidup cmni..sbb dah sgt penat dgn masalah yg tah hape2 tah..
sume prob mmg ta bole di msuk akal..
syukur mereka2 masih setia disini,jatuh bgun nye aku..
to him yg ngek,yg mmg sgt2 sabar la melayan kerenah tuan puteri ni..
walaupon aku tau,dy sgt2 bz ke site tuk menjalani latihan praktikal nye..
tp dy kate kwn2 penting gak..
haha,,bkn penting eh..
kwn2 sgt penting!!!

owh!
aku tgok adk angkat aku fara aisyah pon semakin pndai bawak diri di tempat org..
blaja leklok..
dan tgok muke dy sgt bahagia..
dan aku mst la tersenyum tgok org2 yg aku syg bahagia..

dan aku??
of coz la lg bahagia..
walaupon kdg2 org salah phm erti bahagia,bkn de sbb ada pakwe,i2 semua lom tentu menjanjikn kebahagiaan wat diri aku...
ape2 bnde2 yg terjadi ni,sgt2 mematangkan aku sbg seorang manusia..

then akhir kata!!!
"senyumlah kerana ada seseorang yang menyayangi anda :)"

tetep bersama :)





p/s:rasa2 sape2 yg ta suke dgn kebahagiaan kami,,kamu bole pergi main jauh2 okey :)

nobody perfect!
hanya 2 je ungkapan tuk semua manusia2 sekalian..
mcmmane konon2 nak perfect pon,mst ada salah dan silap kat mane2 jugak..
yg sempurna hanya ALLAH..
hanya org yg buat salah akn merasa dirnye bersalah..
walaupon org lain ta judge dy..
harap2 dy taubat la,,tlg la,tade pakedah pon nak melaga2 kn org..
smpai bila..ckup la ko dh porak perandakan kwn2 sume..
ta baik weyh..bia kite ta pndai,ta dpt akj tp kite ta amk kesempatan ats kelemahan dan kelebihan org lain..
ape2 yg terjadi pon sume salah paham,dan dah di selesaikan dgn cara baik..
so aku harap,ko dah bole jgn ggu kami,sbb kami ta perlukn org cm ko..
sumpah!! aku nyesal dgr nasihat n ayat2 manis ko 2..
padahal dlm aty ko dh psg niat nak kne kn aku,,shit!!
tp ta pe la,sempena bulan baik ni,aku dh maafkan sume nye,,
dan ape yg berlaku sume ni mmg dh tertulis tuk aku..
mungkin pengajaran tuk aku utk tidak mencerita kan sume mslh kat org,,
ta sume org suke dgn kesenangan dan kegembiraan kita..
apa2 pon hanya diri aku dan mereka2 yg rapat ngn aku tau cmne buruk dan baik nye aku..
wassalam :)