About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Wednesday, August 25, 2010

sumpah rindu!!!!


ta nak ckp banyak2..
penat la..pose tau arini..
dh la ta sahur...

juz nak ckp..

aku RINDU sgt2 ni!!!!
RINDU nak gado..
RINDU nak ym..
RINDU nak bg2 lagu..
RINDU nak suh dy layan kerenah aku..
haha..
walaupon melalui YM..
2 je nak bgtau pon..
slmat berbuka puasa :)

that u remember this song :) hahahhaha....

blajar menghargai :)

biasa la manusia kan..
bile bnde dh ilang depan mata baru tau nak menghargai..
hehe,,
tp nak wat mcm mane,ape yg dh pergi 2 ttp akn pergi dan biarkan la ia pergi..
aku masih disini mcm dlu
yg ta pernah berubah n merubah ape2..
kdg2 2 takut btol nak kehilangan org yg kite syg lg..
tp aku masih bersyukur sekurang2nye keluarga dan kwn2 aku sntiasa ada dekat ngn aku..
pasal ape yg hilang n pergi 2...
aku lebih serahkan pd allah kerana dy lebih tau pe yg terbaik utk diri aku..
dan skrg aku lebih menghargai sape2 yg menghargai aku..
i2 adalah bnde pling sng kn..
org buat baik,kite buat baik..
org buat jahat,kite redha je,,
sbb hidup ta selalunye berada di atas..
pikir2 kn dan selamat beramal..

p/s:ta pasal2 aku disuruh wat lirik lagu plak,,lagu ape nak wat ni?kisah ptus cinta bnyak la,,leh x wat lagu cm 2....