About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Thursday, October 14, 2010

berat hati ..

aku bukan ta hepi aku dpt sambung belajar..
aku hepi giler2..
dah tentu 2 rezeki aku kan..
dan niat aku jugak ingin lari dr kisah2 silam dan semua kenangan2 aku dan ingatan2 aku terhadapnye..ecewah~
mmg la org ckp
"kin,lari ta kan menyelesaikan mslh"
ye btol..tp bg aku lari leh membawa sedikit ketenangan pada aku..
mencari enviroment baru,cri kawan2 baru..

tipu la kalo aku ckp,aku ta sedih tinggal askar2 aku kat cni..
sapa nak melayan kerenah aku nak mam big apple,nak g mam kfc,nak g karok,nak g soping moping,nak g gedik2,nak gosip2,nak gado2,nak tacing2..argh!! so hard to me 4 this tym..
nak bgtau mereka pon mmg ta smpai hati..
baru je nak rapat2 balik,ye la dlu aku kat sabak,nad kat johor,azie kat bangi..
lani sume dh menetap disini,aku lak terpaksa berhijrah lak tuk meneruskan pengajian aku..
tp demi niat dan cita2 dan harapan *kemain ag ayat aku*.
tp kata2 ko kan wan,buat aku btol2 mengalirkan air mata,,so tacing..

*klik tuk tumbesaran*

pe2 pon aku ta bg tau ag kat askar2 aku 2..
mls la nak kaco depa ngah exam ag kan.,.
kang aku nak dekat2 p aku bgtau la..
kang kecoh lak depa kalo aku ta bg tau..aish!!
lup them much much..