About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Friday, November 12, 2010

gossiping~ auwww

sama cm zaman2 sek dlu..
kami ta pernah berubah..kan fara kan?
adk akk sama jew..
kuat gile gosip..ahaks!
kalo dlu tym sek gosip bnde yg dlm sek tu jew,,
ngee..
tp bile dah meningkat dewasa ni..
lg luas bnde n tajuk nak gosip nye,,haha..
i like2~

dr wall fara,ye la..pelik aku sal budak ni ngamok lak ta tentu pasal plak kan,
so mane leh gosip tempat terbuka cm 2 kan..
kami ni mmg seorang yg berani mati..

pas2 smbung ke wall aku,,
haha,ni lg berani mati bak menjerut leher sendiri..haha
kalo la ada barua2 yg bgtau si gile 2.
mane la nak tau kan,,
kot2 ada talam 2 muke ke 10 muke ke..
ta ke naya aku...
last2 ta leh jd ni,kne chat ah..
cepat dan tepat skit,,
kang kalo gosip kat wall,kne serang..
ta takut ke?takut kan..


wah! td citer chinta dh abs weyh,,
b4 ni,aku ta pnh mengikuti lgsg pon citer ni sbb aku bukan la peminat fasha sendat..di sbb kan fasha 2 gak aku mls nak tgok citer 2,tp mmber aku nurul kata besh,dy ckp ko ta yah la tgok fasha 2..ko anggap je ko yg berlakon..haha,leh pakai gak idea 2..so aku juz mengikuti citer ni di episod2 terakhir,dan td last episod rite?kan betul aku teka..chinta mst mati pnye,dh boleh agak dah..so mereka suami isteri(rasul n saadah) happy ending la..


Sudahlah sudah
Ku harus pergi
Jangan kau tangisi aku lagi
Biarku bawa seluruh cintamu
Ku dakap dalam tidur panjangku


p/s:ost style(korean drama) isnin ni dh last episode ;(