About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Sunday, November 14, 2010

pls2 terima hakikat ekin :)

patut nye,aku ptt terima hakikat 8 bln yg lps..
ramai yg ckp dy bkn terbaik tuk aku.
depa ckp gak,aku leh dpt yg lg baik dr 2..
nape la cinta 2 buta dan bangang,,
ke org yg bercinta 2 buta n bangang..
ye2 sy setuju..
sila setuju semua!!
ok ta setuju,sy sorang je yg stuju,sbb sy sorang je yg melalui situasi ni..
ok..fine!!

msg jap ngn mmber jeram yg kenal depa ni..
damn!
aku rasa mereka ni de reputasi yg buruk..
aish! aku bkn nak memburukkan org k..
ni kesimpualn berdasarkan perbincangan kami..
aku nak cri klimaks nak terima hakikat 2,
sikit je ag nak dpt ni weyh!!
mmber aku suh wat solat istikharah dr skrg..
ntah la,aty cm yakin,2 jodoh aku,he's my first love..
tp mmber aku ckp..
u must forget him..
either he's ur first love..
he will never turn back!!
ya allah,nape la gelap gelita sgt hati aku..
ko makan ape ni kin,smpai susah nak terima hakikat ni..
argh!!

ye2,aku tau DIA ta kan uji aku kalo DIA tau aku ta mampu..
tp aku dh kuat2,nnti ttbe 1 tahap aku down,sedown2 nye..
tp 1 ayat yg aku ta leh blah,siap kne mara ngn mmber aku ni..

"kin....
please!
jaga maruah n ego kaw cket
syg cmne sekalipun
dy still lum jd laki ko yg sah utk ko hbiskn sume rase syg tu pd dye"
first tym okek aku kne mara cm 2..
ko mmg seornag mmber yg baik..
sbb ko nak tunjukkan hakikat 2,,
yeah! airmata,tlg jgn turun lg hanya sbb seorang lelaki yg ego..

lelaki idaman,penyejuk dimata penawar dihati,,insyallah,semoga aku memiliknya..yg terima aku seadanya baik buruk aku..amin ya rabbalallamin :)

okek! aku sudah abs bercerita,dah bole pg tdo~

jap2,,jgn tdo ag..ada 1 ag luahan perasaan yg gedik,,sila jgn muntah plzz..


rndu kot kat pacek oyie,kan2..(dgr lagu kisah kita..auwwww~)
alolololo,,tgok muke kesian :0
chat kejap pon jd la kan,,
ok,aku dh btol2 sengal tahap gaban dh ni..
berani mati mengatakan rndu kat pacek oyie.
ini bermakna aku mengambil risiko tuk di bomm..
larikkkk!!!


p/s:tgu pic dr nad n azie,aku citer tempat kenangan yg dh lama ta sanggup nak jejakkan kaki,td pon buat2 berpijak di bumi yg nyata,eh2 bkan ah,berpijak di lantai :) hehe