About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Tuesday, December 21, 2010

kehidupan kini..

syukur alhamdulillah..
dengan limpah kurnianye,dapat g aku menghirup udara segar di bumi allah ni..
pegi class dengan berjalan kaki,kadang2 mereton 100 meter(if lambat)
kdg2 jalan lengang kangkong,ngn cuaca yg ta menentu kejap ujan kejap panas..
2 ta di tambah ag ngn redah tym hujan,dh la tym skrg ni,ptg2 asik ujan je,,
so,aku mmg dh sediakan payung sbln hujan dlm beg yg besar 2..
thanks wi,belikan aku beg yg besar2 itu *iklan jap*

dalam entry kali ni,mau story mory sal kehidupan aku kini,dalam erti kata lain..sekarang..
first,op coz la bz ngn kuliah,ngn class,asgment ag,lab ag..
macam2 la,rndu balik zaman2 tym blaja kat PSIS dlu..tp enviroment dy mmg dh ta sama la..
dan aku masih berusaha menyesuaikan diri,ta tau la kenapa susah betul nak tetapkan hati kat poli 2..

pas2 mcm biasa la kan,name pon hdup bujang,bz la menguruskan diri sndri..mane nak bsuh baju,sidai baju,lipat baju,kekadang masak,p kedai beli barang dh mcm suri rumah tangga lak noh,,hikhikhik..

tapi..
tapi..
tapi..

aku rasa tenang sgt dok cni,if masalah ngn si urgh!! tu ta penah nak selesai2 pon,
tp sekurang2nye aku dh ta pk sgt2 sal 2,aku bia kan la angin berlalu membawa segala masalah aku 2..

p/s:nenek!! thanks sbb perihatin noh.. i know i didnt forget him,,but i promise to u, i must forget him!!