About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Thursday, December 23, 2010

setuju tak kalo aku ckp,kite boleh suke org tanpa kite kenal org 2 ngn lbh mendalam..


hye2,korang sume..
ada sihat ka ini hari?
sihat??alhamdulillah..
tara sihat??pigi jmpa i2 doc wokeh!

alhamdulillah td settle sudah kuiz database..
pasni semakin manyak la keje2 aku yg bertimbun2 di sbbkan kemalasan aku yg terlampau2 ni..
pe2 pon,asgment mst di hantar on the date!!
yeah~

selingan jap plak kan..
so now back to the topic..
u know why i'm asking like that..
sbb aku melalui situasi itu..
oh god! i hate that feeling!!
ye la,aku bukan senang suke org,sgt2 susah okek,,
kalo aku ni jenis senang mencari cinta baru kan,ta de la aku merana smpai skrg..
*sungguh baik i kan,btw bkn baik,tp mengong msh ta moh bukak pintu hati*
adesh..
mslah besar ah,kalo aku rasa cm suke seseorang ni..
dia ni mmg aku rasa cm sgt serasi kot la ngn aku..
mksd serasi 2,leh gurau sesama..pas2 if ym ke chat on fb ngn dy ke..
aty ni mst rasa cm nak kembang semangkuk..
why ha? *blushing*
dy hadir pon mmg betol2 tym 2 aku ngah frust..haha(frust la plop)

to comeck syg:hehe,thanks sbb sudi mendengar segala keluhan rndu aku 2..hanya ko je yg tau kan,segala cerita kami,,auwww~nama pon kisah kita,, :)