About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Friday, January 28, 2011

terima kasih kerana mmbuat saya bahagia walaupun hanya 2 jam :)

harus ke nak tulis dlm blog kan *smbil angkat tgn kat bahu jelir lidah*
terima kasih kerana mmbuat aku rasa mcm mula2 kite bersama dulu..
terbayang kot,,haha..*tetiba*
semua nye aku dh redha,dah pasrah..
bia la kisah kita macam ni je,ada jodoh adalah..
cume aku je yg mmg dr dlu x leh dgr kalo dy sakit,,
mau mengelabah aku..
haha,sweet kan,gelimat!!!
2 sour name nye..
dah la,nyampah la,nak merapu meraban dlm ni..

p/s:sblm tdo 2,dy baca doa tido,aku aminkan :) pas2 aku berdoa pd allah,biarlah apa pon terjadi,bahagiakan lah aku dan dirinya..amin :)

2 comments: