About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Monday, February 14, 2011

kisah kita yang mungkin and hampir menjadi kenyataan????

"KISAH KITA"akan menjadi kenyataan..
dy akan pergi jauh dr aku,
mcm kita sama2 mentafsir sendiri bait2 lagu tu..
rasa cm nak senyum sorang2 bila baca balik sume msg2 tu..
aku sgt2 rndu situasi tu..
dan sekarang aku tgh melalui situasi mcm dlm lagu 2..
ya..skrg dy nak pg jauh..
not in malaysia..but oversea..!!!!
jauh kot!! dalam masa setahun..
lama 2,,engat kejap ke?
ta tau cmne keadaan aku dlm masa setahun ni tanpa gado,tanpa chat ngn dy..
naper perlu aku melalui situasi cm ni lagi...
malas la nak taip panjang2,,
mood x de,,mood nak nagis,rindu je skrg ni... :(

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

dear pacek oyie, :(
engat kan lagu ni..
lagu ni tentang perhubungan jarak jauh..
dan bnde 2 akan menjadi kenyataan x lama lagi..
saat dy pegi jew..
org x kan mengharap ape2 lagi..
biarlah jodoh pertemuan tu allah yeng tentukan..
dan biarlah "KISAH KITA" berakhir macam lagu ni..
terima kasih kerana membuat hari2 org bahagia dgn dy..
mst nnti org sgt2 merindui dy ejek2,dy cari pasal ngn org,dy gado2 ngn org..
I will miss it all forever!
jaga diri baik2 kat tempat org tu,,
setahun je kot kan..
tp yg penting,org abs blaja dlu..
salam syg :)




No comments: