About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Sunday, February 6, 2011

terima kasih nenek kerana selalu berada di tepi tengah depan blakang i..hahahha

nenek gemok yg bajet comel,,weks!

masa taip entry ni,ngah chat ngn nenek ni kat fb..
(harus ke nak bgtau??..haha)
mmg aku nak wat entry khas tuk nenek tersayang nih..
actually,aku pon baru je kawan ngn nenek ni,tp dah tersgt2 rapat..
cm dah bertahun2 kenal..
senang kot kwn ngn dy..
leh cerita everything and anything..
memula aku x kenal nenek ni..
aku engat dy ni sombong au,cm bajet jew,,
ye la sbb nenek i ni kan lawa,,
tp ternyata tidak sebegitu,,
jauh tersasar apa yg aku rasa kan 2..
2 la org ckp "dont judge the book by this cover"..

thanks la nenek,sbb slalu dgr cter merapu meraban i..
slalu kacau u tdo tgh2 mlm,kdg2 tu smapi berlari2 dr bilik air smata2 nak angkat phone i..
terharu plak :)
terima kasih jugak atas segala kekuatan yg diberikan,,kali ni janji pe2 pon terjadi,,life must go on..
semoga relationship kite ni akn berkekalan sampai akhir hayat..
LOVE U DAMN MUCH NENEK!!!!

No comments: