About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Saturday, March 12, 2011

aku x paham la ngn masalah org yang sakit jiwa ni..

aku mintak tlg la ye..
ko dah la x kenal aku,
aku mmg lg la x kenal ko..
tlg jgn nak cari psal ngn aku,
sbb aku dah x de kuasa nak gado2 ngn org cmni..
buang masa aku je weyh..
skrg ni,aku nak jadi org yang paling sabar di dunia..
hadapi sume dgn senyuman..

so,for this person..
aku x kenal ko,
x yah la ko nak perli2 aku dalam fb,,

p/s:aku engat kan,pompuan gile tu je org yg terakhir x puas aty ngn aku,de ag jugak tah mane2 minah tah,,gile agaknye sume org ni..

notahati:aku mls nak layan bnde remeh temeh,sbb aku de banyak bnde nak pikir..

No comments: