About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Sunday, March 13, 2011

keje yang semakin hari semakin banyak,jerawat plak bersuka ria atas muke ni..& domino's pizza 4 lunch today..

tgok! ada 3 bnde yang aku nak citer hari ni.,.
2 yang dinamakan sbg entry pukal..
ari ni ari ahad kan..
so hari isnin..btol?
btol kan?
so start esok dah msuk hari yg scary bg dak2 QIP4A..
sbb start esok,aku sure korang sume mest tension tahap tapir..
termasuklah aku..
mana nak anta 2 mini projek,lap HCI,lab OOP,asgemnt math,DB,HCI,network,test OOP,HCI,OS
tah bermacam lagi keje banyak sgt,aku pon ta engat..

isnin 14/3
  • test database/kuiz database
  • lab 7 hci

selasa 15/3
  • assgment 3 database
  • lab 8 hci

rabu 16/3
  • mini projek hci
  • asgment 3 hci
  • test os
  • test teori oop

khamis 17/3
  • malam-test hci

jumaat 18/3
  • test math
  • mini projek database
  • asgment 4 network

sabtu 19/3
  • test lab OOP
haha,ni ag stree,aku x de la sampai cmni :)

ta pernah2 wat test ari sabtu pon de test,ta tau la cmne aku nak ngadap ari besok,sure stress tahap tapir la..ya allah,permudahkan lah segala urusan harian ku..
wat masa ni lab 7,n 8 hci dah siap,lab oop pon dah siap..
yang lain sume otw,tp aku akan pastikan sume nye submit on the date,walaupon terpakse korbankan tdo 2..
nak wat cmne kan,dah name pon student,,

Ingatlah Firman Allah:

“لا يكلف الله نفــسا إلا وسعــها…”

سورة البقرة

Maksud: “Tidaklah Allah bebankan seseorang itu melainkan apa yg dia mampu…”

ok,abs dah la citer stress,kang kalo asik sebut stress sampai 33 kali(kenapa msti 33 kali),kang betol2 stress tahap gaban,padan muke aku..ok,sekarang..SENYUM..x perlu kata apa2..

habit aku cmni la,tp org ckp x elok kan,masalhnye aku dah GERAM sgt,aku picit la..

ni citer sal JERAWAT plak,atau nama dalam bahasa korea,eh2 aku x blaja la bahasa 2,dalam bahasa english PIMPLES..
taim2 aku tekanan ngn keje banyak,tym2 jugak la dtg bndera merah,hijau,kuning sume..
bole bayangkan x macammane bersuka ria nye mereka atas muke aku ni..
sabar weyh,sabar...
x sakit x pe,ni sakit,ag2 kat tepi bibir ni,,aku rasa nak gigit kuat2 je,dah la pedih,gatal plak..
tp bukan jerawat gatal ye..
sampai dah x tau nak wat hape dah la,so bia kan je la,,suke ko la jerawat oii..tension aku tgok ko!

paham2 je la cuaca kat ipoh ni,mmg panas yg amat sgt..
masya allah,si d sbb kan itu,kami ber3
mmg mls bebenor nak kuar umah nak beli nasi tgh ari walaupon kalo jalan kaki x smpai 2 minit..
see,dekat kan,,
yp memandangkan azab nye panas2 tu,x sanggup aku nak kuar,
so kami sebulat suara meng'order' je la domino's pizza..
sbb dy free delivery,so x yah nak pk,chrge dy bape..
see,sungguh cm anak org kaya,siap delivery ag 2..
order set rm40 pnye,ada 2 reguler pizza+twisted bread+ring onion
makan 1 regular je dah kenyang..
tu ada 1 ag pizza,tah bile nak makan ta tau la,sbb petang ni ada pasar plak,sure nak membeli belah kat pasar lak..
ok sume,nak tdur la jap,tekanan dah ngadap tugasan2 ni sume,pas2 nnti ptg skit2 nak g pasar la,nak bli ice blanded,,nyummy2~~~!
ok nak penutup dah ni,aku tau,korang lemas baca entry panjang2 lebo ni...

apa pon yang terjadi berjalanlah tanpa henti,,cewah!
apa pon yang terjadi,asgment sume kne siap gak,,adios!
peace no gado2..

No comments: