About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Friday, March 11, 2011

Japan Earthquakes 2011..




around petang td aku x tau pon sal tsunami ni,,
tp td de jugak dgr anny citer..
so ptg td bukak fb,kecoh sal tsumani kat jepun..
OMG!!
terus rasa cam nak mengelabah..
jepun ngn korea dekat x?
ke jauh?
ke macamane?
pas2 tgok aida on9 kat fb..
trus text aida..
"korea ngn jepun jauh ke x?"
tanye la sume2 yang berkenaan..
sambil 2 cari peta dunia,peta korea,jepun..
see..cmne mengelabahnye aku..
(dalam aty hanya trus berdoa dan trus berdoa hope 'll be fine)
selagi x tgok muke du on9 kat fb tu..
selagi 2 la hati cm x ok!!

dalam kol 10pm waktu malaysia..
waktu korea 1 jam lebih awal,so kat sana kol 11pm la..
tgok dy on..
aku pon trus la text..
sekarang baru lega hati ni..
risau kot..
tsunami plak kan...
doa aku,hope sume nye baik2 saja..amin :)
doa aku x pernah ptus2 doakan kesejahteraan dy disana,,
yang lain2 tu aku serahkan pada yg maha esa..

notahati:aku sgt2 bersyukur dgn perasaan ni,sbb lepas kejadiaan mengerikan(break off) aku dah x de hati kat mana2 laki pon,melainkan 2 org kwn baik aku iaitu faris n udin,,alhamdulillah,dengan perasaan ni,sekurang2nya perasaan cinta aku pada insan yg bernama 'LELAKI' still ada lagi,aku hanya berusaha,,selebihnye aku berserah pd yg maha esa,,yg penting,,Cinta tak semesti pada manusia,tapi cinta pada illahi itu yang utama..kerna ku pasti cinta dari Allah tiada akhirnya. aKu maseh mencari cinta itu ...

mood:lagu anuar zain,sedetik lebih..

No comments: