About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Friday, April 22, 2011

AKU TAK BOLEH!

aku x boleh tgok orang main FUTSAL
mesti aku teringat kat ko
sbb ko suke men FUTSAL,dan aku terpaksa tgu ko blik smpai kol 2,3 pg..

aku x bole tgok kotak air soya..
sbb aku teringat kite kongsi minum air tu masa kat RASAMAS..
kite order makanan jew,,air kita kongsi sbb kite dah beli siap2,,
mintak cawan je,,haha,funny tol..

aku x bole tgok motor EX5 warna meroon
sbb ko nek moto jenis tu..

aku x bole tgok POLITEKNIK SHAH ALAM
sbb aku tau ko blaja kat situ dulu..

aku x bole tgok burger mekdi
sbb setiap kali kite g dating mesti makan kat mekdi
dan ko suke abs kan kentang aku..

aku x bole tgok BIG APPLE
sbb bile aku teringin nak makan je ko x bg,nnti gemok la..
tp bile aku beli ko rembat 1 jugak..

aku x bole pegi JUSCO BUKIT TINGGI
sbb tu la tempat kite slalu lepak2..

aku x bole g MID VALLEY
sbb aku la,kwn kite accident kan,,choyy btoll..

aku x bole pegi KFC kat pekan kapar,
sbb aku x leh tgok tempat yg kite duduk 2..
sbb nak g jmpe ko gak la,aku cabut sejam lbh awal dr tempat keje..

ah!
banyak ag la,,,
kang lg banyak aku taip..
lg banyak plak aku teringat kan ko...

sorry readers,,kalo meluat baca entry aku ni
*sila jgn muntah hijau ya :)*





3 comments:

Miss dorayAki said...

hehe aki pun kalau mkn kat rasamas, tak beli minuman dye. mahal kot! hahaha

*ehem3 mood jiwang eks? tdo2. mmpi indah2 ok! laaagi besy. ^^,

Miss dorayAki said...

eh silap faham daa. haha. kgsi mnuman dekat rasamas ek? hehe malu plak ase gn komen ats ni. maaf ya. ^^,

eykn said...

bukan2 beli air kotak yg besar tu mintak cawan ja kat RASAMAS tu,,haha,,funny kan?