About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Thursday, April 21, 2011

nak citer detik2 ke'STREES'an menghadap FINAL EXAM..cer citer cer citer..


salam sume!!
alhamdulillah,hari ni settle dah paper DATABASE SYSTEM..
soalan cm biasa la..cam soalan DEGREE..
sbb dah selaras ngn sume poli kan..
soalan dy seperti *menjerut diri sendiri ke tali gantung*
hamboi,peribahasa aku ni..
so sekarang de baki lagi 2 paper..
iaitu OPERATING SYSTEM and NETWORK
selepas itu,habis sudah semester 4,,yeaha!!!
dan slps itu berdebar menanti result la plak,,
x tau la nak ckp apa..
aku dah usaha habis2an mati2an..
sekarang tinggal doa and tawakal je la,,,
2 je yang mampu pon..
dengan 2 malam x tdo,,
mata x yah ckp la,,dah mmg cm panda..
panda pon mata aku..
dengan muke lesu nye,,x tambah ngn pucatnye ag...
mmg kesian doe,aku tgok diri aku ni..
(ok,sampai abs exam la aku akn citer bnde yg sama n situasi yang sama,sampai kome bosan,,haha)
tym setadi DISCRETE MATHAMATIC je sampai 2 jug kami kami buat..
sudahnye sume ngntok gak,,
dan terpakse tidur secara bergilir2,,
sbb nnti ada yg terlajak plak,,
so terpakse la wat sistem cm 2,,
sadis kan...
pe2 pon subjek 2 sudah selamat diduduki,,
goreng je la mana yg ptt..


aksi2 kami semasa stdy kat umah mun,,GENG WAKAKA...LUP U ALL!!






SELAMAT MENYETADIKAN DIRI!!!!

No comments: