About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Wednesday, June 15, 2011

weyh jantan! annoying gler ayat ko cm 2..tp ada aku kesah..lantak ko la..bek aku layan lagu hatimu milikku ag besh..auww2~

alhamdulillah,selamat sudah..
berada di rumah ni..
habis je class td,balik kemas2 umah skit,then amik tiket bas kul 1.45pm..
trus cabut balik..x mau tunggu lama2 dah kat ipoh 2..
b4 balik 2 sempat la lepak2 ngn nony n fara kat mapley makan roti canai dlu,,
nnti kan x jmpe selama 6 hari,rindu kowt,,ahahaha..

haish,panas hati kot aku smlm..
pahal la ko x abs2 nak cri pasal ngn aku..
masalah jiwa ke ko ni..
aku x de hadap dah ngn ko..
x yah la smpai nak pesan cmni
"ni,aku msg ko,ko jgn la tulis kat blog ko plak"
hello!! x aku samak bersih dah blog aku ni..
dr bercerita pasal ko,,x membawa faedah pon..
SHIT MAN!!
pergi mampos la ngn ego ko 2,,
ko makan la ego ko 2 smpai kenyang..
x kuasa aku nak melayan laki cm ko ni..
*ni sbb ikot nasihat ko la ni mek,,urgh!! sudahnye aku yg bengang balik*

bek aku tukar topik len ag bagus,,
btw,aku dh dpt cari vc lagu nera af9..
mmg aku jatuh cinta jatuh smpai ke lantai la dgr lagu ni..
ni la lagu baru yg paling best diantara2 sume pelajar2 af9..
meyentuh hati kot..layan jom!!
*hati still bengang*



Pernahkah engkau hargai
cintaku yang sejati
pernahkah engkau mengerti
akan diriku ini

Betapa hebatnya cintamu
memberiku sejuta pilu
betapa agungnya asmaramu
membuatku terpaku

Disisimu aku terdiam seribu bahasa
dihatiku bergetar sejuta rasa
namun sukar untuk aku meluahkan
kucinta padamu

Nafasku terhenti bila melihat dirimu
terasa batas degupan jantungku
mungkinkah hatimu milikku jua
kusayang padamu

Kan kuabadikan dikau
suatu kenangan yang manis
yang tak mungkin aku lupa
untuk selamanya

Kan kucoretkan kenanganmu
dalam sanubariku ini
dapat jadi yang terindah
di dalam hidupku ini

chorus:
Disisimu aku terdiam seribu bahasa
dihatiku bergetar sejuta rasa
namun sukar untuk aku meluahkan
kucinta padamu

Nafasku terhenti bila melihat dirimu
terasa batas degupan jantungku
mungkinkah hatimu milikku jua
kusayang padamu

Bagai bahtera yang dilanda badai
Gelora cintamu
Mengoncang jiwaku
Berombak mencari
Daratan yang damai
Ohhh cintaku

Korus
Disisimu aku terdiam seribu bahasa
dihatiku bergetar sejuta rasa
namun sukar untuk aku meluahkan
kucinta padamu

Nafasku terhenti bila melihat dirimu
terasa batas degupan jantungku ini
mungkinkah hatimu milikku jua
kusayang padamu

Aku coretkan kenanganmu
dalam sanubariku ini
agar jadi yang terindah
dalam hidupku ini..

notahati:hey dy,dgr la lagu ni..kat korea x de lagu ni,kat malaysia ja ada...lup2 :)

No comments: