About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Sunday, October 16, 2011

2 years

assalamualaikum..

harini bersempena 16/10/11 genap la sudah 2 tahun..kalau perhubungan tu tahan sampai sekarang genap la kan,,tp nak buat cmne,"jodoh ditangan allah"..

alhamdulillah,sepanjang tahun 2009 pada tarikh itu sampai la pada tahun 2011 pada harini,bermacam2 dugaan yang telah aku lalui..dari start bercintan cintun,bergado besar,nak putus2 dan pas2 sempat di selamatkan balik,kehadiran org ketiga,kne serang ngn perempuan giler,then gado besar bailk,baik balik,gado balik dan skrg mcm2 tu aja,ada ada la,x de xde la..

dan sampai saat ni,aku tegaskan ye,aku x de PENGANTI ag..bukan memilih..
tp mungkin pintu hati x terbuka lagi..
bukan jua menunggu,tp berharap semoga berjumpa dgn yang lebih baik..

sekian~ :)

malas nak taip panjang2 :)

1 comment:

LadyBird said...

smg dpercepatkan..