About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Tuesday, November 29, 2011

cara untuk wanita menolak cinta lelaki..


assalamualaikum..

yeah! kembali ke tips cintan cintun kita,haha,aku ni bukan ler pakar cinta ke doktor cinta kew..
saja nak bg tips2 kot2 berguna untuk diri sendri ke kan..

dan aku sendri sudah melalui perkara sebegini,,
bukan senang nak tolak cinta seseorang..
macam2 perasaan ada,rasa bersalah,rasa kesian,rasa x sampai hati..
tp kalo terima seseorang dgn hati x ikhlas untuk apa kan,,
so baik berterus teranag yang kita x bole terima dy..
dan dia x de la berharap kan,so boleh lah dy cari org lain..
so,,,,jom check it out!


1.awak sudah saya anggap seperti abg/adik sendiri

-cara paling cool dan x kan menyakitkan hati sapa2

2.usia kita sgt berbeza
-ko dah aku anggap cm adik aku(bg lelaki yang muda)
-ko dah bole jg abg aku(bg yg kalau tua skit,kalo tua sgt dah boleh jd bapak aku)

3.sudah ada boyfriend

-ayat ni paling cool dan cara yang paling selamat,cnfrm laki tu x meluahkan kata cinta tuk kali kedua.

4.aku bukan perempuan yang baik

-bukan baik maksud aku bukan la jahat liar giler,maksudnye cari la perempuan yang lg baik,sbb ko tu lelaki yang baik x padan ngn aku..*ayat nak lepaskan diri,korang bantai je ckp korang jahat..cnfrm la laki tu x nak,,haha*

5.pintu hati aku belum terbuka.

-menunggu kekasih lama mungkin..

6.Fikiran aku sedang bercelaru.

perlukan masa untuk berfikir,so lu kne tunggu la bro..

7.lebih baik kite jadi kawan je la.

-so maksudnye dia mmg suke,syg tp bkn CINTA! berbeza tau..

8.aku x nak ada komitmen.

-perlukan masa untuk menguji cinta korang,engat senang ka nak pilih lelaki dizaman millenium ni..

9.nak tumpu paada kerjaya/pelajaran.

-berjaya dalam hidup dlu..haha..ni adalah ayat yang paling sempoi,,kalo korang x paham,,mmg jenis x reti bahasa..


itu je la ayat2 atau perkataan yang pernah aku guna kan&berpengalaman tu*,kot2 la boleh membantu korang kan..so bg LELAKI2 tu kalau la ada perempuan ckp ayat2 cenggitu,korang paham2 la yer,,bg mereka masa,,ada jodoh x kemana kan,,jgn la di paksa2 kalau dah x suka,,kawan je its better rite,x payah nak pening2 kpala..

p/s:tapi aku bru perasan la,yang hado meluahkan perasaan kengkonon CINTA..semua nye muda setahun dari aku,,haha,nampak no muke aku baby face kan..ada sorang tu aku x sampai hati nak tolak so aku ckp la jd adk angkat je la,,and alhamdulillah,sampai skrg still contact :)