About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Saturday, November 19, 2011

ciri2 lelaki idaman aku bkn org lain:)

assalamualaikum readers~

hari ni nak bercerita tentang lelaki idaman di hati,,sekali gus menjadi suami idaman~
*dasar gatal*hahahaha

so..take note k :)

1. yang sempurna solatnya..

lelaki yang mencintai allah lebih dr mencintai diri kita,,yang sempurna solat 5 waktu nya,
bukan senang nak cri lelaki yg cukup 5 waktu..kalo korang nak tgok cukup ke tidak solat seseorang lelaki tu,masa korang kluar berjalan2 di shoping complex..boleh tgok,dy cri surau ke x?ataupon wat x tau je,,ataupon dtg bulan??*hurrmmm*

2. tak kedekut bab makan..

uish! bab ni pon,aku sgt menitik berat,kalau dy berkira bab nak beli kasut ke nak beli baju ke,tu aku xde la kisah sgt..tp kalo bab makan pon nak berkira,,pantang aku weyh..dah sah2 dasar kedekut..makan kot,x yah la nak berkira sgt..paling panas..bila kite beli,,dy rembat plak..dasar~ haji bakhil...

3.muke ala2 lee minho eh,cm lee hongki pon ok gak..

yang ni mmg smpai tua la aku x kahwin~ mana nak jmpe mamat malaysia,muke cm lee minho or mamat2 korea yang lain,cri smpai negeri sabah bawah bayu pon x kan jmpe der..
*tp sejujurnya aku nak yg sejuk mata memandang ja*
cmni
.
.
.
.


4.boleh buat aku gelak hari2&boleh dgr celoteh aku duopolohempatjam(24jam)

aku mmg suke gelak,dan aku perlukan seseorang yg cm *zizan rajalawak*

ayah: dy x buat lawak pon yang ko gelak apesal?
aku:kite mmg suke tgok dy,x payh dy bukak mulut,tgok muka dy pon nak gelak,,,hahahhaha
ayah:ko mmg gedik..

5.terima segala kekurangan diri aku..

ye la,kita sbg manusia x de yg sempurna,,so aku x bole nak jd secantik nora danish,sekurus liyana jasmin dan secomel diana amir..bersyukur la dgn apa yang kita miliki yang dtg nye drpd allah..yang cantik x kan kekal,,,"bia buruk rupe jgn buruk perangai"..kekurangan tu sebenarnye ada lah pelengkap pada kelebihan sesuatu perhubungan..

p/s:kdg2 ada jugak yeng bertanya..ko x nak cri penganti ke?
bukan x de sapa yang nak,ko 2 yg jual mahal..
ko nak yg cmne ha? anak dato,anak raja?
*muke x cntik,anak dato/raja mana yg nak pndng*

jwapan aku:aku belum sedia tuk melukai hati sndri lagi...:)
insyallah,genap 2 tahun aku single,kalo de sape2 yg dtg aku rembat je kot *juz kiddin*

jodoh ditgn tuhan kan?

"jaga diri hiasi peribadi"

jya!! kbai!


No comments: