About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Saturday, December 31, 2011

2011 is leaving..2012 is coming..


assalamualaikum..

alhamdulillah..syukur ke hadrat illahi,sampai kehari ini kite masih lagi diberi kesempatan menghadapi hidup di dunia ni..alhamdulillah,dapat juga menghabiskan tahun 2011 yg penuh sgt dgn dugaan..
tp aku berjaya harungi..

  • awal tahun,aku menyambung diploma di Politeknik Ungku Omar,Ipoh Perak..first time stdy diluar selangor..Awal2 permulaan mmg dah rasa susahnye hidup berjauhan dgn keluarga..

  • pada pertengahan bulan 2 pergaduhan besar dengan ex bf ..pergaduhan yang peling besar sepanjang kami berkenalan..aku x pernak memaki mana2 lelaki..tapi dia adalah lelaki pertama yg aku maki..i'm sorry sbb org cm kamu deserved to get that..

  • mengenali 2 orang lelaki yg sgt2 annyoing semasa aku amik short sem pada pertengahan bulan 6..tu adalah sesuatu perkara yg sgt tidak best,dan skrg aku sudah tidak berhubung dgn 2 org lelaki tersebut,menjauhkan diri it's better rite?

  • 2 hari sebelum berpuasa hari tu,purse aku telah dicopek semasa berada di masjid jamek kerugiaan sebanyak rm1400 (duit ptptn tu)
  • rumah sewa kene pecah masa bulan puasa dan seminggu cuti raya hari tu..jumpah kerugiaan 2 laptop 5 handphone,4 tabung..
  • dapat tau kawan baik sendiri LELAKI(dlu la,skrg x baik dah kot) skrg berkawan dgn ex bf..dan x tau apa perancangan mereka yg seterusnya..aku hanya bersangka baik,walaupon hati ni hancur berkeping2 rasanya..

  • dan,aku rasa ni la LAST kisah pahit aku sepanjang tahun 2011,dan akhirnya aku dapat tau sebab ex bf aku tinggalkan aku,,sbb yang paling2 lah utama walaupon sampai sekarang x pernak keluar dari mulut dia..dia meninggalkan aku sbb PEREMPUAN LAIN..masa dpt tau tu,perasaan mmg allah je yg tahu,cmne menggigilnye 1 bdn ini..mcm ne hancur nya hati ni,mcm ne pasrahnye dgn semua nye,,mula2 mmg rasa cm "bodohnye diri ni,napa perlu tunggu bnda bodoh,org bodoh yg x tau nak hargai kau!" tp mungkin allah ada rancangan yg lagi baik utk aku rite? semoga kalian sentiasa beroleh kebahagiaan tuk selamanye.. to ex bf: i forgive but i'll never forget..aku serahkan pada allah saja semuanye :)
actually,banyak ag perkara yg aku lalui,,tp x kan nak tulis sume kan,dah macam karangan STPM plak nnti..kalau ada pahit mesti ada manis kan..

  • perkara manis x banyak pon tuk tahun 2011 ni,tp perkara yg paling best adalah reunion geng CIKEDOUT 08/09 pada 23-24 november 2011..dpt melepaskan rindu kat semua,dpt jumpa semua dan yg paling best birthday suprise tuk desember birthday..lama dah aku x sambut hari jadi,,so dikesempatan ini aku nak mengucapkan berbanyak2 terima kasih buat sume yg terlibat sehingga untuk reunion ini..maaf dari pihak aku andai ada salah silap,next time nnti boleh buat lagi ye :)
habis sudah cerita sepanjang tahun 2011,yang mana baik tu dijadikan kenangan yg x baik dijadikan kekuatan tuk kite terus kuat dan tabah,,

SELAMAT TINGGAL 2011,SELAMAT DATANG 2012..

azam 2012 :-

1. mesti dah kena ada lesen kereta.
2. dapat pakai blackberry.
3.dapat kumpul duit sikit2 nak pegi korea :)
4.dapat someone yang boleh segala kekurangan diri ni..
5.habiskan diploma dgn jayanya.
6.pergi konsert FT ISLAND,mungkin?

dan yang paling penting,nak sentiasa memperbaiki diri ke arah yg baik..supaya menjadi lebih kuat dan tabah mengharungi apa jua dugaan,buang sifat suke sentap,nangis,tacing.
"2012 please be nice to me"

okbai!

1 comment:

anbshop said...

New dresses updated !
http://www.facebook.com/applenbunny.shop?sk=photos

http://anbshop.blogspot.com/