About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Wednesday, December 14, 2011

aku harap ini adalah airmata yang terakhir untuk kau!




entry ni bukan nak mintak simpati..
jauh skali untuk berkelihatan seperti desprate..
hanya untuk luahan sendiri..
aku x de tujukan kat sapa2
so aku x nak ada adegan serang menyerang nnti..

pertama kalinya,aku rasa sgt bersyukur..
setelah 2 tahun aku dapat handle perasaan sendiri..
berperang dgn perasaan sendiri,dan fight dgn diri sendiri utk satu bnde yg aku sndri pon x tau dapat ke tidak..
dan mungkin harini ALLAH nak menunjukkan segalanya..
aku dah bersiap sedia dgn segala kemungkinan..

biarlah harini aku jatuhkan semua air mata aku buat ko untuk terakhir kalinya..
aku harap biarlah ini yang TERAKHIR kali..
seronok kan ko dgn dia kutuk2 aku kat twitter~
mmg ALLAH nak tunjuk,tanpa x sengaja aku jmpe twitter korang..
ya allah~ dia je yg tau betapa hancur luluhnye hati aku..
kan senang kalau ko mengaku je dari dulu
ni smpai sekarang aku x dgr pon pengesahan dari mulut ko sndri..
dan skrg aku dpt tau yg hubungan korang dah berakhir
*kalau aku silap,maafkan aku*
aku bukanlah nak mendoakan yang x baik..
tp allah ada perancangan dia sendiri..
so,mesti kamu(that girl) boleh rasa apa yg aku rasa kn..

ye,aku akan tamatkan semua ni dgn sekuat dan seikhlas hati aku..
walaupon payah,susah..life must be go on rite..
yang lalu semua hanya sejarah..
dan aku pon x pernah berharap agar ia berulang kembali
dan aku x pernah menyesal kenal ko..
kita jmpe kerana allah dan kite berpisah kerana allah jua..
aku dah cube selamatkan semuanye sehabis baik..
tp mmg sudah tertulis sampai disini saja..*2 tahun yg lps pnye cerita :)*
*hati tolong tabah skrg ni*
dan aku ikhlas cuba menyayangi dan mencintai ko juga kerana allah..

aku rasa,smpai sini je la entry aku ni.
aku takut segala penulisan aku ni..
menyakitkan hati banyak pihak..
maaf sapa2 yang baca entry ni berasa aku sgt annoying or rasa cm nak mintak simpati..
sesungguhnye tidak sbb aku menulis menggunakan hati..
maafkan segala ketelanjuran aku,dan aku dah maafkan semuanya..
aku masih mencuba hidup tanpa bayang2 ko..
*apa2 pon terima kasih untuk 6 bulan yang indah..16/10/09 - 6/5/10*

"Redha itu ikhlas, pasrah itu menyerah"


Belajarlah untuk kehilangan dia, andai dia bukan jodoh KAMU ;)
Belajarlah untuk tabah, andai dia pergi dari hidup KAMU ;)
Belajarlah untuk menerima hakikat, yang dia bukan milik KAMU ;)
Belajarlah untuk berhenti mencintai dia, andai cinta dia bukan untuk KAMU ^_^

sumber picture from google

jaga diri,hiasi peribadi..
kbai!

2 comments:

cik reena said...

nape ni kin ? hurm, sabar ea syng ! kene kuat .

ekin said...

urmmm :'( hari tu je down,,skrg ok dah..alhamdulillah..thanks reen <3