About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Monday, December 26, 2011

geng cikedout PSIS 08/09


assalamualaikum..

dengan lafaz syukur alhamdulillah,
semua urusan reunion 2 hari lpas dipermudahkan perjalanan nye,,
terima kasih pada sume yg join..

seperti yang telah dirancang sebulan yg lpas..
sume berjalan dgn baik
walaupon terdapat banyak kengkangan..hehe

perjalanan delay 2jam kot..
plan nak amik aku kol 2.30 pukul 4.30 bru nurul dtg amik..
tu belum ditambah ag ngan jammed kat shah alam
kira2 kol 7.30 ke pukul 8 jugak la bru dpt ke lebuh raya..

pas2 kat tgh2 lebuh raya boleh plak kan bumper kereta jatuh..
*mmg cuak kot time ni*
nasib bek peronda tu ada,dy ikat la bumper tu bg ketat
*time tu kteorg konvoi ngn nawi skali*
so sampai kat CORUS hotel tu dalam kol 10 kot..
kak yong aka bakyah dah tgu kat park keter tu..


naik2 bilik sume,yg lain sume dah smpai..
tinggal tgu group kami ja,,
so baring2 jap..
perut sume dah lapar..so pg la cari makan..
lepak makan..sembang2..ye la dah 3 taun kot x jmpe..

pas2 lepak lagi kat pantai plak..
xde ombak rindu pon mlm tu..
tp malam 2 ada suprise for birthday disember girl..
aku pon sbnarnye x tau..
ttbe pika dtg kat kteorg ckp
depa nak baling tepung kot,kot la..
pas2 x lama tu dgr depa dah kejar2..
aku plak bole x perasan nawi ada kat belakang aku..
dy pegang,pas2 setepek kena tepung..




hari kedua plak



juz mandi2 pantai
buat bbq
then balik!

*aku mmg mls nak update entry pnjng2*

next
nak buat entry terima kasih..
:)

No comments: