About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Saturday, February 5, 2011

aku mmg x nak gado2,x nak marah2,x nak maki2,x nak mencarut2..tp ko yang mintak sume tu!!!!


aku mmg x de mslh ngn sapa2 skrg ni..
dan aku x tau nape ko mmg suke bermasalah ngn aku..
kalo ko nak meroyan pon,
x yah la smpai2 nak melinatkan aku..
meroyan sorang2 sudah,.
ni nak ckp aku desprate la bagai..
hello!! sapa desprate sgt skrg ni,,,
aku x hadap la bf ko 2..
ko hadap la sorang2..
yg ko nak jelez x tentu pasal 2 nape..bf ko 2 ex aku,mmber aku,,,
so,ko 2 mmg x de hak nak mara2 or serang2 aku..
ko pon 1 bingai..
g baca blog aku sapa suh,ada aku suh,ada ke?x de kan,,,
pas2 ko nak emo2 la bagai..
aku ni dh penat nk ngadap muke ko,ko tau x..
so x yah la ko nak bz body la bagai nak tgok2 blog aku ke hape..
ko simpan je la jelez ko 2 leklok..
simpan bf ko skali,x de aku hadap nye aih...
sbb laki pon nak gado2,x malu ke ha?
aku mmg dh lama gler sabar,ko serang2 aku,tah kutuk2 aku,aku lex jew..
mls aku nak amk port..
tp kali ni ko mmg melampau gile BAB1..
sabar2 pon ada had nye,,
asik nak bersabar ngn muke ko je,mmg lemak ah!

LAST WARNING!!! ko jgn semak2 dh nak serang2 aku,nak baca blog aku,ni blog aku,suke hati aku nak tulis hape,ada aku sibuk2 baca blog ko? dah jgn nak ggu hdup aku ag,,ko g hadap je muke bf ko 2...

p/s:wat kotor blog aku je,mmg bongok tol la pompuan 2,hangen je aku...ya allah! ampuni la segala dosa2 aku ni ya allah :(