About Me

My photo
klang..
LOW PROFILE :)

Followers

tabung belanja sekolah..click plzz...

Wednesday, February 23, 2011

insan terpilih :)

kamu adalah insan terpilih yg di pilih allah tuk berada dihati org..
kamu juga insan yg terpilih yang dipilih oleh allah juga utk tinggalkan org..
tp saya yakin,sume tu ada hikmahnya.
dugaan demi dugaan yang menimpa.
memula mmg terkejut nak terima berita tu..
sbb sy sendiri x nak "kisah kita" tu jd kisah yg nyata..
tp apakan daya,allah lebih mengetahui segalanya..
dan sy sndri dah redha sume nye..
dan masih yakin kalo jodoh 2 ada,,
sejauh mane pon pasti akn bertemu jugak..

terima kasih kerana menjadi insan terpilih yang sempat singgah dihati saya..
mengganti kan sume kesedihan dihati ni walaupon hanya sementara..
mungkin ada lagi yg terbaik..
atau pon mungkin ada hikmah disebalik semua ni..
saya akn menunggu kalo jodoh i2 sentiasa bersama saya..
selamat pergi dan selamatlah kembali..
hanya DOA2 sayan mengiringi pemergian dan perjalanan mu..


notakaki:

alif:ko x g KLIA kew?
aku:aku x kan pergi kot..
alif:pg la tgok dy pergi
aku:bia aku x tgok dy pergi dr aku tgok dy pergi
alif:sabar,sume tu ada hikmah nye..

"dihati ini hanya tuhan yg tahu
dihati ini aku rindu padamu
tulus sanubari menantikan hadirmu
hanya kau lah insan pilihanku"

smoga allah memberi aku saluruh kekuatan tuk menghadapi dugaan ni..amin :(